دستور شهردار قم برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر

شهردار قم با اشاره به فرارسیدن فصل پاییز و احتمال بارش‌های فصلی، از مدیران مناطق شهری درخواست کرد: نقاط حادثه خیز از نظر آبگرفتگی و سیلاب را شناسایی و برای رفع خطر اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه شورای شهرداران، با اشاره به شروع فصل پاییز و احتمال بارندگی‌های فصلی، اظهار کرد: تدابیر لازم برای رفع آب‌گرفتگی و رفع مشکل نقاطی که ممکن است در این زمینه حادثه ساز باشند، از امروز برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه خدمت در کشور اسلامی ظرافت‌های خاصی دارد، افزود: در شهر مقدس قم این ظرافت‌ها چند برابر می‌شود و هر لحظه باید خودمان را رصد کنیم تا کارها بر مدار اعتقادات پیش برود.

شهردار قم با تاکید بر اینکه یکی از ابعاد برجسته دفاع مقدس مدیریت جهادی بود، ادامه داد: در مدیریت امروزی هر یک از اجزا باید در جای خود قرار بگیرند تا سیستم بتواند به درستی کار خود را انجام دهد، اما در جنگ نوع تازه‌ای از مدیریت ابداع شد که به آن مدیریت جهادی گفته می‌شود.

وی گفت: امروز وظیفه این است که تلاش کنیم روحیه جهادی در تک تک ارکان شهرداری حفظ شده و همه بر همان مدار حرکت کنیم.

سقائیان نژاد با تاکید بر اینکه دفاع مقدس لیله القدر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دفاع مقدس همواره راهگشای انقلاب اسلامی و این کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: برکات دفاع مقدس مانند کوثری همیشه جاری است و در مدیریت شهری باید ابعاد مختلف این دستاوردها به کار گرفته شود.

کد خبر 446090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.