تجلیل از ۷۰ بانوی رزمنده در گرگان

شهردار گرگان از اجرای همایش تجلیل از ۷۰ بانوی رزمنده این شهر در دوران دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: تولید کنندگان البسه ایرانی اسلامی مورد حمایت شهرداری گرگان قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: شهرداری گرگان یکی از اقداماتی که در حمایت از این تولید کنندگان انجام خواهد داد انجام امور تبلیغاتی است که می‌تواند همراهی‌های خوبی را داشته باشد که در این حوزه با جدیت وارد خواهیم شد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات شهرداری گرگان در ستاد عفاف و حجاب شهرداری گرگان این است که به همت دفتر امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان، بانوان نمونه‌ای که در اصناف و مشاغل مختلف با حجاب اسلامی مشغول به فعالیت هستند در حد توان تجلیل خواهد کرد.

دادبود گفت: بدون شک از این دست اقدامات می‌تواند در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مؤثر باشد و همه باید تلاش کنیم در مقابل جنگ نرم دشمن اقدامات نرم و حساب شده‌ای را به اجرا بگذاریم.

وی تصریح کرد: منشور عفاف و حجاب در شهرداری گرگان تنظیم و به تمامی کارکنان ابلاغ شده و به زودی متن این منشور در تمامی ساختمان‌ها و اتاق کار همکاران نصب خواهد شد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: با همکاری سپاه مقرر است در تاریخ ششم مهرماه از ۷۰ بانوی رزمنده در گرگان که در جنگ مشارکت داشته و بر علیه دشمن جهاد کردند، تجلیل شود.

دادبود متذکر شد: در مجموع ۱۴۰ بانوی رزمنده از گرگان در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کردند که ۷۰ نفر آنها شناسایی کامل شدند و برخی دیگر از دنیا رفته و باقی نیز در دست شناسایی هستند.

وی اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد که خاطرات و زندگینامه این ۷۰ رزمنده با تلاش شهرداری گرگان و همکاری سپاه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تدوین و به چاپ برسد.

کد خبر 446077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.