هیوندای سوناتا N لاین ۲۰۲۱ معرفی شد

سدان اسپرت هیوندای سوناتا N Line مدل ۲۰۲۱ با چهره جسورانه و بعضی تغییرات در طراحی بیرونی و داخلی رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، نسل فعلی هیوندای سوناتا چهره جدید خود را سال گذشته ابتدا در کره جنوبی و سپس برای آمریکایی‌ها در نیویورک به نمایش گذاشت.

سوناتا با خطوط منحنی و جلوپنجره جدید، بسیار جسورانه به نظر می‌رسد و در هنگام رونمایی از این خودرو در آمریکای شمالی، هیوندای تأیید کرد که مدل N Line نیز در آینده عرضه خواهد شد.

شکل سوناتا از قبل دارای روحیه اسپرت بود، اما N Line با سپر جلو جدید که از ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در کناره‌ها و سه دریچه مستطیلی‌شکل در زیر جلوپنجره مخصوص N بهره می‌برد، آن را کمی برجسته‌تر از قبل می‌کند.

با حرکت به کناره‌های خودرو می‌بینیم که N Line از رکاب‌های جانبی برای نمایش پروفیل پایین‌تر و لاغرتر بهره می‌گیرد. از رینگ‌های ۱۹ اینچی تازه با لاستیک‌های جدید در تغاری‌های گل‌گیر استفاده می‌شود و سپر عقب پایین‌تر با خروجی‌های اگزوز دوگانه و دیفیوزر ظریف، قسمت عقب را پر می‌کند.

اسپویلر موجود سوناتا که چراغ‌های عقب را به هم متصل می‌کند. برای کمک به ظاهر تیپ N Line، دارای رنگ تیره شده است. تزئینات کرومی تیره و دوخت متضاد قرمز در سرتاسر فضای کابین دیده می‌شود و این دوخت متضاد روی غربیلک فرمان و صندلی‌های اسپرت برجسته‌تر به‌نظر می‌رسد.

صندلی‌های عقب از حرف N برجسته استفاده می‌کنند و طبیعتاً نشان بیرونی N Line نیز وجود دارد. مشخصات عملکردی و پیشرانه سوناتا N Line هنوز تأیید نشده است، زیرا رونمایی از این سدان اسپرت صرفاً بر تغییرات ظاهری تمرکز داشت.

منبع: زومیت

کد خبر 446050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.