تو در تورین شاد خواهی بود موراتا

مهاجم اسپانیایی که سابقه حضور در بانوی پیر را داشته، دوباره با قراردادی قرضی به ایتالیا بازگشته تا هم تیمی رونالدو شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند وقت پیش بود که آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی، از آتلتیکو مادرید به بانوی پیر فوتبال ایتالیا یوونتوس پیوست.

این قراداد از سپتامبر ۲۰۲۰ تا ژوئن ۲۰۲۱ معتبر خواهد بود. موراتا که سابقه حضور در رئال مادرید را هم در کارنامه ورزشی خود دارد، قبلاً هم در ژوئیه ۲۰۱۴ تا ژوئن ۲۰۱۶ سابقه حضور در یوونتوس را داشته است.

موراتا در دو فصل حضورش در ایتالیا و ترکیب یووه، ۶۳ بازی انجام داد و ۱۵ گل و ۱۲ پاس گل از خودش برجای گذاشت. ضمن اینکه او ۱۲ کارت زرد و یک کارت قرمز هم از داوران دریافت کرده بود.

باید هواداران یووه به موراتا مهاجم جدیدشان بگویند: " به شادمانی فکر کن پسر، به آرامش، به سال‌هایی که در پیش رو داری و می‌توانی زیباتر تمامش کنی. برای تو اینجا در تورین قلب‌ها پر شتاب‌تر می تپند."

حتی پرضربان‌تر از قلب‌های قرمزی که فقط از تو نفرت طلب می‌کردند. همه‌ ما روزی مثل تو خواهیم فهمید که پیدا کردن مکانی برای شاد زیستن همان جستجو برای خوشبختی است.

تو شادترین روزهای زندگی‌ات را در آلیانز (ورزشگاه یوونتوس) طی کردی. همان روزهایی که در مادرید حسرت نبودنت زبانه می‌کشید. همان روزهایی که با سری پایین افتاده لذت بودن در برلین را از آنها سلب کردی و همان روزگاری که برای بازگرداندنت سر و دست‌ها می‌شکستند.

به یادآر آلوارو. تو همان جوانک پراحساس دیروزی که شرم نگاه کردن در چشمان اولتراهای مادریدی را داشتی، نه آن مرد پر از کینه که فریادهای پس از گل مردودش گوش آسمان را کر کند.

تو حالا در اینجا کنار دوستانت هستی. کنار آندره‌آ که با یکدیگر به فینال اروپا رسیدید. کنار کریستیانو که با یکدیگر بر بام اروپا ایستادید و در کنار بوفون که رؤیای بردن آن جام نفرین شده را از هر کسی طلب می‌کند.

به تورین خوش آمدی آلوارو. تو در اینجا مطمئناً شاد خواهی بود.

کد خبر 446047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.