روزنامه‌های ورزشی ۳ مهر؛ ارکستر آسیایی

سرانجام استقلال در رقابتی جذاب و یکطرفه موفق شد الاهلی عربستان را شکست دهد تا اولین نماینده ایران در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه سوم مهرماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "ارکستر آسیایی" به پیروزی مقتدرانه استقلال ایران مقابل الاهلی عربستان پرداخت، پیروزی که آنها را با کسب یک برد و دو تساوی به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا می‌کند.

"گل" با عنوان"الهلال از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد" به حذف نماینده فوتبال عربستان از گردون مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، اتفاقی که باعث شد رقابت استقلال با این تیم لغو شود و آبی‌پوشان باید با تیم دوم این گروه یعنی پاختاکور ازبکستان بازی کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "عملکرد ایران بهتر از آمریکا و برزیل " به گزارش روزنامه مارکا اسپانیا از عملکرد فوتبال کشورها در مقابل کرونا پرداخت، جایی که به ادعای این روزنامه آفرقایی‌ها بهترین عملکرد و ایران نیز عملکرد متوسطی را داشته است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ورود خارجی‌ها تا یک سال آینده ممنوع است" به اظهارات مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان پرداخت، اظهاراتی که موضوع آن در یکی دو ماه اخیر همواره جای بحث بوده است و با لغو برگشت استراماچونی گویا این تصمیم قطعی شده است.

"ایران ورزشی" با عنوان"صعود شیرین" به پیروزی سه گله و مقتدرانه استقلال مقابل الاهلی و صعود این تیم با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه پرداخت، صعودی که استقلال را فعلاً تنها نماینده ایران در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا لقب می‌دهد.

"شوت" با عنوان "آخرین ضربه را محکم‌تر بزن" به پیشواز مصاف حساس پرسپولیس و الشارجه امارات در چارچوب آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، رقابتی که شاید تا به اینجای فصل مهم‌ترین رقابت سرخ‌پوشان باشد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"حماسه‌ای به پا کن دوباره" به رقابت حساس و نفس گیر پرسپولیس و الشارجه امارات پرداخت، جایی که شاگردان گل محمدی تنها با کسب برد از گروه خود صعود می‌کنند و برای صعود راهی جز شکست تیم الشارجه ندارند.

"صدای سپاهان" با عنوان "رو در رویی مهندسین دیروز اروپا و آسیا" به مصاف تشریفاتی سپاهان ایران و السد قطر پرداخت، جایی که روی نیمکت دو تیم دو مربی جوان که هر دو سابقا هافبک بوده‌اند حاضر هستند تا احتمالاً شاهد یک بازی با بار فنی بالا باشیم.

"سبز سبزم" با عنوان "سرپرست سبزها باید یک چهره کاملاً ذوب آهنی باشد" به لزوم انتخاب یک سرپرست از جنس باشگاه ذوب آهن برای این تیم پرداخت، اتفاقی که شاید بتواند وضعیت این روزهای سپاهان را بهبود ببخشد.

کد خبر 446038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.