انجام ۹۳۷ عملیات اطفاء حریق در سنندج/احیای پارک کومش سمنان

در این بسته خبری از پیشرفت فیزیکی گرمخانه شهرداری ارومیه تا اجرای طرح گردشگری در کلیبر و بهره برداری از آبنمای موزیکال بوستان توحید بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تلاش برای احیای پارک کومش سمنان

سید عباس دانایی، فرماندار سمنان با اشاره به اهمیت پارک بزرگ کومش و ضرورت احیای این مجموعه گفت: یکی از مهمترین پروژه‌های شهرداری سمنان در سال‌های ۹۸ و ۹۹ احیای پارک بزرگ کومش بوده که خدمات ارزنده‌ای را انجام داده است.

اجرای طرح گردشگری در کلیبر

مصطفی اکبری، شهردار کلیبر از اجرای طرح گردشگری شهری با محوریت بناهای تاریخی و با هدف ایجاد زیرساخت‌ها و فضای مناسب گردشگری و جذب گردشگر در این شهر خبر داد.

لزوم تسریع در انتقال مشاغل مزاحم زرین‌شهر

میثم محمدی، شهردار زرین‌شهر بر ضرورت تسریع در انتقال مشاغل مزاحم این شهر به شهرک صنایع کارگاهی تاکید کرد.

انعقاد پروژه دوچرخه اشتراکی

قرارداد پروژه دوچرخه اشتراکی با حضور سرپرست شهرداری رشت و سرمایه گذار پروژه در دفتر سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری رشت منعقد شد، هدف از اجرای این پروژه ترویج فرهنگ حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیکی سطح شهر است.

شستشو و ضد عفونی خیابان‌های قزوین

غلامعباس مهرعلیان، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: پیاده روی خیابان نادری و سعدی جنوبی به وسیله واتر جت سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین و توسط عوامل اجرایی ایستگاه دو شست و شو شد.

انجام ۹۳۷ عملیات اطفا حریق توسط آتش نشانان سنندجی

سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: در شش ماهه نخست امسال ۹۳۷ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات شامل ۵۸۹ عملیات اطفا حریق و ۳۴۸ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد.

پروژه آبرسانی به آب‌نماهای شاهین شهر

علی عرب، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین شهر از اجرای پروژه آبرسانی به آب‌نماهای سطح شهر با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

بهره برداری از آب‌نمای موزیکال بوستان توحید بیرجند

امیر ابراهیم زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز اظهار داشت: عملیات بازسازی آب‌نمای بوستان توحید در کمتر از یک ماه با هزینه‌ای در حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال توسط پیمانکار و با همکاری واحد تأسیسات سازمان سیما، منظر و فضای سبز انجام شده است.

ایجاد منطقه ویژه گردشگری در سیاه‌رود

عباس صالح زاده، شهردار قائم‌شهر از اجرای طرح‌های عمرانی با هدف بهسازی و بازسازی خسارت‌های ناشی از سیل و ایجاد منطقه ویژه گردشگری در حریم سیاه رود خبر داد.

کد خبر 445989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.