خودداری زائران از حضور در مرزهای چهارگانه

فرمانده مرزبانی ناجا، با تأکید بر اینکه زائران به مرزهای چهارگانه خسروی، مهران، شلمچه و چذابه مراجعه نکنند، گفت: مرزبانان مسئول رعایت قوانین و پروتکل‌های مرزی با کشور همسایه هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا با حجت الاسلام و المسلمین "الله نور کریمی تبار" نماینده ولی فقیه در استان ایلام دیدار و گفت وگو کرد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در این دیدار، با تشریح خلاصه‌ای از اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی مرزداران، اظهار کرد: تأمین نظم و امنیت مناطق مرزی و استیفای حقوق مرزنشینان، از وظایف مهم مرزبانی در مرزهای کشور است و بحمدالله این اقدام به نحوه شایسته ای توسط مرزبانان حاصل شده است.

وی افزود: در راستای تأمین امنیت و ایجاد ثبات در منطقه، فرماندهی مرزبانی ناجا اقدام به هوشمند سازی و ارتقا تجهیزات الکترونیکی به منظور انسداد هر چه بهتر نوار مرزی میهن عزیزمان کرده و امید است با تأمل هر چه بیشتر و بهتر خیرین امنیت ساز مسئولان و مدیران نهادهای دولتی پای کار بیایند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانی نیروی انتظامی آمادگی لازم را دارد تا با تعامل و همکاری مسئولان و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی در ارتقا امنیت مرزهای استان ایلام گام‌های مؤثری بردارد.

سردار گودرزی با بیان اینکه مرز مهران برای مراجعه زائران اربعین بسته است، افزود: مردم فهیم، ولایی و مکتبی ایران اسلامی برای اربعین سرور سالار شهیدان، نباید به مرزهای چهارگانه کشور مراجعه کنند چرا که کشور عراق پذیرای زائران گرامی در مرزهای خود نیست.

وی با تأکید بر اینکه مرزبانان مسئول رعایت قوانین و پروتکل‌های مرزی با کشور همسایه هستند، خاطرنشان کرد: انشاء‌الله که عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در شهرها و منازل خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عزاداری بپردازند و مصوبات ستاد کرونا و ستاد اربعین کشور را جدی بگیرند و از حضور در مرزهای چهارگانه کشور اجتناب کنند.

کد خبر 445950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.