مجهزترین بازار روز کوثر اصفهان افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: هفته آینده در ادامه برنامه «هریکشنبه، یک افتتاح» پانزدهمین و مجهزترین بازار روز کوثر اصفهان در پینارت (شهرک زاینده رود) افتتاح می‌شود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازار روز کوثر ۱۵ شهر اصفهان برای افتتاح در ابتدای سال‌جاری برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و توقف اجرای پروژه، تکمیل آن به تأخیر افتاد که خوشبختانه اکنون با تلاش بهره‌بردار، این بازار آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: با توجه به نیازسنجی شده در منطقه چهار و شهرک زاینده رود و علیرغم تجمع و تراکم جمعیت در آن، فروشگاهی برای تأمین نیازهای اساسی مردم وجود نداشت از این رو برای احداث بازار روز کوثر ۱۵ برنامه‌ریزی شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بازار روز کوثر ۱۵ با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت کل پروژه دو هزار و ۲۵۶ متر مربع احداث شده که یک‌هزار و ۵۴۰ متر مربع آن زیرساخت بنا است.

وی ادامه داد: این مجموعه به عنوان مجهزترین و جدیدترین بازار کوثر اصفهان دارای هایپر به متراژ ۵۶۰ متر است و هفت غرفه عرضه مرغ و گوشت، نانوایی، ماهی، خشکبار، لبنیات، عطاری و سبزی و میوه صیفی آماده‌سازی شده است.

مجیری اظهار امیدواری کرد: ساکنان منطقه چهار به خصوص شهرک زاینده رود و پینارت می‌توانند از خدمات این مجموعه در جهت تأمین مایحتاج زندگی خود بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح این پروژه یک شنبه هفته آینده در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

کد خبر 445936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.