گل افشانی گلستان شهدای اصفهان با ۸ هزار شاخه گل

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: فردا _پنجشنبه سوم مهرماه ۹۹_ به مناسبت هفته دفاع مقدس گل افشانی گلستان شهدای اصفهان با هشت هزار شاخه گل انجام می‌شود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس، جمعی از مسئولان شهری با حضور در گلستان شهدا و گلباران کردن مزار شهدا، یاد و خاطره رشادت‌های آنها را گرامی خواهند داشت.

وی افزود: سازمان ساماندهی مشاغل شهری در راستای ادای دین به شهدا و خانواده‌های شهیدان والا مقام هشت سال دفاع مقدس، شهدای گمنام و مدافعان جان بر کف، هشت هزار گل سرشاخه را برای گل افشانی مزار شهدا اهدا می‌کند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: این هفته یادآور هشت سال ایستادگی، سلحشوری و مقاومت فرزندان امام و امت است.

وی با بیان اینکه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای تبیین ناگفته‌های جنگ و دوران حماسه ساز و افتخار آفرین آن به نسل جوان است، ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس که ایثارگرانه در آن دوران با انگیزه، علاقه، آگاهی و با بصیرت در میدان دفاع از انقلاب و کشور حاضر شدند و پیروزی‌های زیادی را در آن جنگ ناجوانمردانه کسب کردند، مایه افتخار برای همه مردم است.

مجیری تاکید کرد: مردم و نظام هرگز آن همه فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان و جوانان را فراموش نخواهند کرد.

کد خبر 445933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.