شرکت بیش از ۴۳۰۰ داوطلب اصفهانی در آزمون وکالت امسال

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان گفت: آزمون وکالت ۹۹ مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۴ مهرماه با حضور بیش از چهار هزار و ۳۰۰ داوطلب در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نرگس صلواتی با اشاره به برگزاری آزمون بزرگ وکالت ۹۹ در سه حوزه امتحانی در استان اصفهان، اظهار کرد: آزمون وکالت ۹۹ مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۴ مهرماه در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان با بیان اینکه این آزمون در سه حوزه دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد خوراسگان و دانشگاه اشرفی اصفهانی برگزار می‌شود؛ افزود: در آزمون وکالت امسال در کشور ۸۵ هزار نفر و در استان اصفهان بیش از چهار هزار و ۳۰۰ داوطلب شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به تدابیر بهداشتی اندیشیده شده برای برگزاری این آزمون، تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا رعایت دستورات بهداشتی اعم از داشتن ماسک الزامی است؛ و از ورود افراد بدون ماسک به جلسه آزمون ممانعت به عمل می‌آید؛ امسال مجری آزمون سازمان سنجش است و آزمون با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

صلواتی درباره جزئیات آزمون گفت: آزمون امسال ۱۰ تست بیشتر از سال گذشته دارد و داوطلبان باید تعداد ۱۳۰ تست را در مدت زمان ۱۵۰ دقیقه پاسخ دهند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان، با بیان اینکه سقف پذیرش وکیل در آزمون امسال در کل کشور ۷ هزار نفر است، گفت: آزمون وکالت دو مرحله کتبی و شفاهی دارد؛ قبولی در مرحله کتبی فقط به معنای قبولی در یک مرحله از آزمون است و هیچ حقی را برای داوطلب ایجاد نمی‌کند؛ شرط قبولی نهایی علاوه بر احراز نصاب نمره در هر دو مرحله کتبی و شفاهی، احراز صلاحیت عمومی است.

کد خبر 445929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.