همه استان‌ها تا ۱۴۰۰ صاحب موزه دفاع مقدس می‌شوند

رییس بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس با تاکید بر اینکه تا سال ۱۴۰۴ همه استان‌های کشور صاحب موزه دفاع مقدس خواهند بود، تصریح کرد: با احتساب ۴ موزه دفاع مقدس در استان خوزستان، تعداد موزه‌ها در سال ۱۴۰۴ به ۳۶ موزه دفاع مقدس خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، سردار بهمن کارگر روز چهارشنبه در آئین افتتاحیه هشت موزه دفاع مقدس اظهار کرد: حدود ۶۸ پروژه کلان در حدود ۱۲ سال برای عملیات‌ها و اتفاقات دفاع مقدس به عنوان جعبه سیاه جنگ انجام شده که از این تعداد ۵۴ پروژه به پایان رسیده و قرار است ۱۴ پروژه دیگر تا پایان سال کارهای آنها انجام شود تا به منویات مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه تا سال ۱۳۹۶ تعداد ۴ موزه تهران، همدان، خرمشهر و کرمان فعالیت می‌کردند، یادآور شد: با احتساب یازده موزه دیگر، ۱۵ موزه دفاع مقدس در کشور فعال هستند که ۸ موزه نیز امروز افتتاح خواهد شد تا جمع موزه‌های دفاع مقدس در کشور به ۲۳ موزه برسد.

کارگر با تاکید بر اینکه تا سال ۱۴۰۴ همه استان‌های کشور صاحب موزه دفاع مقدس خواهند بود، تصریح کرد: با احتساب ۴ موزه دفاع مقدس در استان خوزستان، تعداد موزه‌ها در سال ۱۴۰۴ به ۳۶ موزه دفاع مقدس خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰۵ ستاد در سراسر کشور در هفته دفاع مقدس در استان‌ها و شهرستان‌ها کشور فعالیت می‌کنند و بیش از ۲۶ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد و بیشتر این برنامه‌ها علاوه بر هفته دفاع مقدس، در طول سال نیز اجرایی خواهد شد.

هشت موزه دفاع مقدس در شهرهای اردبیل، ایلام، البرز، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، خراسان رضوی، قم و مرکزی توسط رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.‌

منبع: ایرنا

کد خبر 445912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.