۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
بهسازی تابلوهای شهدای ابهر

شهردار ابهر گفت: بهسازی تابلوهای شهدای ابهر در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدری‌ها با بیان اینکه تابلوهای یادمان شهدا، یکی از نشانه‌های ارزشی و هویت شهر به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: شهدا سندهای صداقت، پاکی، مجاهدت و تلاش برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که جهل‌زدایی از بشریت و بیداری اسلامی، از مهم‌ترین برکات خون آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ابهر، اقدام به بهسازی تابلوهای آسیب‌دیده شهدا در سطح شهر کرده است، گفت: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای و نیز آمادگی برای برگزاری کنگره ۳۵۳۶ شهید استان توسط واحد زیباسازی شهرداری زنجان اجرا می‌شود.

شهردار ابهر با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم برای زنده نگه داشتن یاد و نام آن بزرگواران، گام‌های اساسی برداریم، ادامه داد: بسیاری از مشکلات کنونی کشور را می‌توانیم با فرهنگ شهید و شهادت پشت سر بگذاریم و موفق شویم.

ذوالقدری‌ها با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از راه شهدا نیست، ادامه داد: تاکنون اقدامات خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان اجرا شده که بهسازی تابلوهای شهدای سطح شهر از جمله این اقدامات است.

وی زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را یک رسالت همگانی دانست و عنوان کرد: نصب تمثال شهدا در سطح شهر، میادین و بلوارها، برای معرفی شهیدان والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

شهردار ابهر ادامه داد: رسیدگی به مبحث تابلوهای شهدا کوچک‌ترین کار ممکن ما برای قدردانی از این عزیزان است، چراکه همه نعمات و آرامش ما ثمره بزرگی شهدا است و همه بخش‌های اداری و خدماتی شهرستان برای این مقوله باید از ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 445900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.