۷۰۰ اتوبوس شهری اصفهان نوسازی می شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به خرید اتوبوس‌های جدید و بازسازی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس، شهروندان شاهد تحولات خوبی در ناوگان حمل ونقل عمومی شهر در بخش اتوبوس‌ها خواهند بود.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال گذشته ۹۶ اتوبوس شهر بازسازی شد و وارد ناوگان اتوبوسرانی شد که انجام این اقدام باعث شد اصفهان برای نخستین بار از سوی دولت به عنوان پایلوت بازسازی اتوبوس‌ها در کشور انتخاب شود.

وی با بیان اینکه اجازه بازسازی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس از سوی دولت به شهرداری اصفهان داده شد که بابت هر دستگاه اتوبوس ۲۸۰ میلیون تومان کمک دولت و شهرداری لحاظ می‌شود، تصریح کرد: از مجموع ۷۰۰ دستگاه اتوبوس مورد نظر برای بازسازی، تاکنون قرارداد بازسازی ۱۸۹ دستگاه اتوبوس امضا شده و مابقی آن در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: تمام اتوبوس‌ها در قالب اتوبوس‌های نوسازی شده وارد چرخه حمل و نقل عمومی می‌شود تا شهروندان دیگر شاهد تردد اتوبوس‌های فرسوده در شهر نباشند.

وی با بیان اینکه تمام اتوبوس‌های بازسازی شده شهر دارای سیستم گرمایش و سرمایش هستند، گفت: اخیراً با اضافه شدن ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید، عمر ناوگان اتوبوسرانی شهر از ۱۰ سال به ۹.۷ سال کاهش یافت.

روحانی تاکید کرد: ۸۰ دستگاه اتوبوس تازه نفس به همه نواحی خطوط اتوبوسرانی شهر تزریق شده و جایگزین ناوگان فرسوده و قدیمی شده است.

وی گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۰ یکی از سرآمدترین سامانه‌هایی است که برترین کیفیت را در زمینه حمل و نقل درون شهری به وسیله اتوبوس در کل کشور ارائه می‌دهد به گونه‌ای که عملکرد آن موجب جلب رضایت مسافران است و نقش مؤثری در بهبود سطح زندگی شهروندان دارد.

کد خبر 445892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • محمد معتمدی IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 1
    آیا در این نوسازی ها و خرید های جدید خط سپاهان شهر هم دیده خواهد شد ؟؟؟؟؟
  • مهمان IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
    1 0
    ما که اتوبوس جدید ودیدیم هوز با همون قدیمیا سوار میشیم