دِست یا آرونز؛ کدام یک آبی اناری پوش می‌شود؟

سران باشگاه بارسلونا این روزها دنبال یافتن یک دفاع راست مطمئن برای فصل بعد هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با روی کار آمدن دونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا، این تیم در اکثر نقاط در حال ترمیم ترکیب خودش است.

یکی از این نقاط، دفاع راست است، بعد از رفتن دنی آلوز، آبی اناری‌ها نتوانستند بازیکنی پیدا کنند که در حد و اندازه پوشیدن پیراهن بارسا و جانشینی آلوز برزیلی باشد.

آن‌ها در این پست پس از کش و قوس‌های فراوان، تا این لحظه نلسون سمدو پرتغالی را در اختیار دارند، اما او هم خیلی بازی باکیفیت و مطمئن نشان نداده و ضعف‌هایی در این زمینه دارد.

از همین رو و برای فصل جدید، کومان و مدیران بارسا دنبال جذب یک دفاع راست مطمئن برای فصل بعد هستند. گزینه‌های آن‌ها سرجینیو دست، هکتور بیرین و امرسون و مکس آرونز هستند.

اکثر رسانه‌ها هم خبر از توافق و انتقال سمدو به وولوز می‌دهند. این انتقال ۳۴ میلیون + ۶ میلیون متغیرها است. اما تا زمانی که خبر رسمی نشود باید صبر کرد.

دست در آژاکس عضویت دارد و بند فسخش ۲۵ میلیون یورو است و کاتالان‌ها در راه جذبش باید با مونیخی‌ها رقابت کنند. بارسا او را قرضی با بند بازخرید می‌خواهد، اما بایرن پولش نقد است.

به لحاظ آماری گفته می‌شود سرجینیو در دفاع کمی ضعیف، اما در حمله فوق العاده است. باید دید سرنوشت او چه خواهد بود آیا آژاکس او را راهی بارسا می‌کند یا به مونیخ می‌فرستد.

دیگر گزینه آبی اناری‌ها هکتور بیرین اسپانیایی است، او محصول لاماسیاست و چندین سال است که بارسا دنبال جذب او است، اما سرنوشت آن‌ها را به هم نرسانده است.

یکی دیگر از گزینه‌های آلترناتیو، امرسون برزیلی است. بارسا که او را چند فصل پیش به خدمت گرفته، به تیم‌های دیگر قرض داده تا تجربه کسب کند. او در حال حاضر بازیکن بتیس است و بارسا هر موقع بخواهد می‌تواند او را برگرداند.

در این بین خبرهایی هم به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه کاتالان‌ها به جذب مکس آرونز دفاع راست نووریچ هم علاقه نشان داده است تا در صورت جذب نشدن دست، او را جایگزین سمدو کنند.

خبرها حاکی است که بارسلونا برای جذب مکس آرونز، ۵ میلیون پوند پیشنهاد داده است. مذاکرات ادامه دارد اما باشگاه انگلیسی درخواست گنجانده شدن بند خرید اجباری را دارد.

کد خبر 445862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.