تماس کلوپ تیاگو را به آنفیلد کشاند

با وجود علاقه شدید بارسا به جذب تیاگو آلکانترا، این هافبک خوش نقش لیورپول را به آبی اناری‌ها ترجیح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نقل و انتقالات این فصل فوتبال اروپا یکی از بازیکنانی که مشتری‌های پر و پا قرص زیادی داشت، تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی بود.

او که با بایرن مونیخ سه گانه کسب کرده بود و فصل رویایی را پشت سر گذاشته بود، به دنبال تجربه چالشی جدید در فوتبال اروپا بود تا به کسب افتخارات و عناوین ادامه دهد.

تیاگو محصول آکادمی لاماسیاست و حالا که بارسا با کمبود بازی‌ساز مواجه بود، همه انتظار داشتند او خاطرات تلخ جدایی از بارسا را فراموش کند و برای کمک دوباره به کاتالان‌ها ملحق شود.

زمانی که تیاگو برای گذراندن تعطیلات در بارسلونا بود، مدیر ورزشی بارسا با او ملاقات داشت و سعی کرد که او را برای پیوستن به این تیم متقاعد کند. اما تیاگو که مذاکراتش با لیورپول به مرحله‌ پیشرفته رسیده بود به قرمزها ملحق شد.

شاید دلیل رد پیشنهاد بارسا توسط تیاگو مربوط به دوران حضور تلخ و کوتاه او در نیوکمپ باشد، زمانی که بارسا از مثلث ژاوی، بوسکتس و اینیستا در میانه میدان بهره می‌برد و هیچ مربی به تیاگو اعتماد نداشت.

کلوپ برای جذب تیاگو در چند وقت اخیر چندین بار با او صحبت کرده بود و به او گفته بود که در تیمش یک نقش کلیدی خواهد داشت. کلوپ به او گفته بود که اگر می‌خواهد قهرمان بوندسلیگا شود در بایرن بماند، اما اگر می‌خواهد دوباره قهرمان اروپا شود به لیورپول بیاید.

حالا تیاگو که شماره ۶ قرمزها را بر تن می‌کند، می‌تواند به درخشش و کسب عناوین مختلف در فوتبال اروپا زیر نظر یک مربی باهوش آلمانی به نام یورگن کلوپ ادامه دهد و آن طرف هم بارسا حسرت بازیکن پرورش یافته‌ی آکادمی خودش را بخورد.

کد خبر 445861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.