روزنامه‌های ورزشی ۲ مهر؛ سمفونی صعود

استقلال در شبی که سودای صعود در سر دارد تنها با شکست الاهلی می‌تواند به تحقق آرزوی خود یعنی صعود از گروه را تحقق ببخشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه دوم مهرماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "فینال آسیایی استقلال" به مصاف حساس و حیاتی استقلال ایران مقابل الاهلی عربستان پرداخت، رقابتی که کسب هر نتیجه به غیر از پیروزی سودای صعود استقلال را نقش بر آب می‌کند.
"گل" با عنوان"حذف الهلال از آسیا؟ " به احتمال حذف یکی از نمایندگان فوتبال عربستان به دلیل شمار بالای مبتلایان کرونا در این تیم پرداخت، موضوعی که هر روز اخبار جدیدی از آن به دست می‌رسد و گویا بسیار جدی است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "لیگ قهرمانان تدارکاتی برای لیگ برتر" سعی در به چالش کشیدن انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی سپاهان کرد، موضوعی که با جمله "آیا نوید کیا انتخاب مناسبی برای سپاهان بوده است" آن را به عینه به چالش کشیده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ارسلان و هر ۹۷ دقیقه یک گل" به عملکرد و آمار خیره کننده ارسلان مطهری در استقلال پرداخت، آماری که از لحاظ نسبت گلزنی به دقایق بازی از عملکرد قایدی و دیاباته نیز بهتر است.

"ایران ورزشی" با عنوان"پول را فدای پیشرفت کردم" به اظهارات سعید عزت اللهی هافبک دفاعی محبوب تیم ملی ایران و باشگاه وایله پرداخت، کسی که گویا بر خلاف روند صعودی و مهاجرت به تیم‌های بزرگ‌تر، در این سال‌ها همواره به تیم‌های کوچک‌تر نقل مکان کرده است و حالا در فکر احیای فوتبال خود است.

"شوت" با عنوان "پرسپولیس فقط با شکست الشارجه صعود می‌کند" به بررسی قوانین جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تکلیف صعود تیم‌های صعود کننده در حالت برابری امتیاز در گروه پرداخت، قوانینی که طی آن پرسپولیس تنها با شکست الشارجه توانایی صعود به مرحله بعد را دارد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد" به وضعیت تهاجمی پرسپولیس پرداخت، پستی که در آن سرخ‌پوشان با خرید دو مهاجم که عملکرد چندان خوبی در بازی‌های پرسپولیس نداشتند توانایی عرض اندام را از جوانان پرسپولیس در این پست گرفتند تا موجب از انتقادها به سمت یحیی گل محمدی روانه شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "پختگی در آسیا پیش درآمد موفقیت در لیگ برتر" به بررسی سه بازی اخیر سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، رقابت‌هایی که به ادعای بسیاری سپاهان در آن بدون نگاه به صعود از گروه به بررسی بازی تیمی و توانایی بازیکنان خود پرداخته است.

کد خبر 445823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.