دستگیری عاملان درگیری با قمه در ایلام

سقوط هولناک جوان نهاوندی از کوه، قتل در باغ رضوان اسلام آباد غرب، دستگیری عاملان درگیری با قمه در ایلام، دستگیری سارقان موبایل در تهران، دو کشته و سه مصدوم در سانحه رانندگی در تبریز و رانش زمین در روستای کرکسر هوراند را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جوان ۲۷ ساله‌ای در اثر سقوط از کوه به بیمارستان نهاوند منتقل شد. رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند در این زمینه گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سقوط فردی ٢٧ ساله در کوه‌های نهاوند توسط مرکز عملیات اضطراری استان به واحد امداد هلال احمر نهاوند اطلاع داده شد.

علی کیانی افزود: بلافاصله یک تیم پنج نفره امداد کوهستان همراه با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شدت آسیب‌های وارده (شکستگی جمجمه)، مصدوم توسط نیروهای محلی تا پایین کوه منتقل شده بود که پس از دسترسی به مصدوم و انجام اقدامات لازم توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان علی مرادیان اعزام شد.

قتل خونین در باغ رضوان اسلام آباد غرب

قاتل یک مرد میانسال که به دلیل اختلافات شخصی وی را کشته بود در مخفیگاهش توسط پلیس کرمانشاه غافلگیر شد. معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در خصوص جزئیات این خبر، اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل مرد میانسالی در حوالی باغ رضوان اسلام آباد غرب رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

محمدرضا آمویی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی اسلام آباد غرب با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل مخفیگاه قاتل فراری شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف کرده و انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شخصی عنوان کرد.

وی در پایان از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری عاملان درگیری با قمه در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری هشت نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی پارک چغاسبز خبر داد.

جمال موسوی اظهار کرد: یک فقره نزاع دسته جمعی در پارک چغاسبز به وقوع پیوست که بلافاصله مأموران کلانتری ۱۵ و یگان امداد شهرستان در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه طرفین نزاع با استفاده از چاقو و قمه با هم درگیر شده بودند، تصریح کرد: در این درگیری که باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود، موضوع دستگیری عاملان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اضافه کرد: مأموران کلانتری ۱۵ با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند، تعداد هشت نفر از عوامل اصلی نزاع دسته جمعی را دستگیر کنند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با اراذل و اوباش و برهم زنندگان آرامش شهروندان برخورد قاطع می‌کند، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارقان موبایل در تهران

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری دو موبایل قاپ و کشف ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

علی کنجوریان اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع موبایل قاپی و دستگیری فردی به نام امیر ۲۰ ساله با دستور ۵ از کلانتری ۱۶۹ مشیریه برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی ادامه داد: راکب و ترک نشین یک دستگاه موتوسیکلت هوندا پس از موبایل قاپی از شهروندی در خیابان امام رضا تعادل خود را به علت سرعت زیاد از دست می‌دهند و پس از برخورد با زمین ترک نشین از محل متواری و راکب به نام امیر توسط شهروندان دستگیر شده و تحویل گشت کلانتری ۱۶۹ مشیریه می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امیر در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی با همکاری همدستش اعتراف کرد، افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه عنوان کرد، برای تأمین هزینه‌های زندگی با همکاری همدستم در سطح شهر پرسه می‌زدیم و پس از شناسایی سوژه‌ها، من با موتورسیکلت به سوژه نزدیک می‌شدم و همدستم به نام اقبال در فرصت مناسب موبایل را از دست شهروندان قاپیده و متواری می‌شدیم که مجموعاً ۱۵ فقره سرقت انجام داده و از مجموع فروش موبایل‌ها حدود ۵۰ میلیون تومان به دست آوردیم.

وی گفت: با اعتراف امیر کارآگاهان برای دستگیری همدست متواری وی اقدام کرده و پس از شناسایی محل مخفیگاه وی موفق شدند با هماهنگی قضائی در یک عملیات پلیسی او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

دو کشته و سه مصدوم در سانحه رانندگی در تبریز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از کشته و زخمی شدن ۵ نفر در حادثه واژگونی سمند در پل صاحب‌الامر تبریز خبر داد.

وحید شادی نیا اظهار کرد: خبر یک مورد حادثه برخورد و واژگونی خودروی سمند با دیواره پل به اورژانس اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند و به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند که متأسفانه بر اثر این حادثه دو مرد جان خود را از دست دادند.

رانش زمین در یکی از روستاهای شهرستان هوراند

یک مقام ارشد انتظامی گفت: رانش زمین نیمی از روستای کرکسر بخش چهار دانگه هوراند را تخریب کرد و نصف دیگر روستا هم در خطر رانش قرار دارد.

وی ادامه داد: پیش از این هم رانش زمین بارها در این منطقه اتفاق افتاده و با وجود هشدارهای مسئولان به ساکنان روستا مبنی بر لزوم تخلیه روستا و کوچ به دیگر مناطق، اهالی نسبت به این موضوع بی اعتنایی کرده و از تخلیه روستا خودداری کرده‌اند، البته کرکسری‌ها بیشتر به علت نداشتن تمکن مالی و ناتوانی در تأمین خانه و کاشانه جدید از تخلیه روستا خودداری کرده‌اند.

کد خبر 445818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.