سپاهان- السد/ دوئل تشریفاتی محرم و ژاوی

تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، فردا شب از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان ایران و السد قطر در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف یکدیگر می‌روند.

سپاهان در حالی به مصاف السد می‌رود که با نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کرد شانس صعود از گروه را از دست داد و دیدار با السد برای این تیم تشریفاتی بشمار می‌رود. شاگردان نویدکیا که در شروع مجدد مسابقات در دوحه دو شکست برابر النصر و یک تساوی برابر العین داشتند با داشتن چهار امتیاز در رده سوم گروه هستند و به دیدار با السد قطر به دید یک دیدار تدارکاتی خوب قبل از آغاز لیگ برتر ایران نگاه می‌کنند.

البته پاداش‌هایی که برای پیروزی یا تساوی در دیدارهای لیگ قهرمانان وجود دارد خود به خود انگیزه‌ای برای سپاهان خواهد بود تا چشم به کسب نتیجه در این دیدار داشته باشد. باشگاه سپاهان در صورت پیروزی برابر السد ۵۰ هزار دلار پاداش می‌گیرد که با نرخ کنونی دلار رقمی بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان می‌شود، طلایی پوشان همچنین در صورت تساوی هم ۱۰ هزار دلار پاداش می‌گیرند.

محرم نویدکیا، سرمربی جوان طلایی پوشان در حالی هدایت سپاهان را بر عهده گرفت که اولین روزهای مربیگری‌اش در این تیم، آزمون‌های سخت گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا بود، رقابت‌هایی که قطعاً تجارب باارزشی را در اختیار نویدکیا گذاشته است و حکم دیدارهای تدارکاتی پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر را هم برای سپاهان داشت. او با قرار گرفتن تیمش برابر رقیبان قدرتمند آسیایی نقاط ضعف و قوت تیمش را بخوبی شناخت و این فرصت را دارد که در فصل نقل و انتقالات به پوشش نقاط ضعف بپردازد.

در سوی دیگر السد قطر که ژاوی هرناندز، سرمربی جوان اسپانیایی را روی نیمکت خود می‌بیند اندک امیدی دارد که به عنوان سرگروه رقابت‌های مرحله گروهی را به پایان برساند، السد که هفته گذشته با گل دقایق پایانی بونجاح از شکست برابر النصر گریخت در صورت پیروزی برابر سپاهان و توقف النصر برابر العین، می‌تواند به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کند.

السد در دیدار رفت برابر سپاهان با ۳ گل از سد این تیم گذشت و جالب اینکه دیدار برگشت هم با توجه به شرایطی که این فصل لیگ قهرمانان به خاطر کرونا پیدا کرد در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می‌شود، در واقع السد دو بار میزبان سپاهان بوده است.

سپاهان برای دیدار با السد همچنان علی مصلح و محمدرضا حسینی را به خاطر بیماری کرونا در اختیار ندارد و در سوی دیگر نیز السد بغداد بونجاح مهاجم زهردار خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

گفتنی است دو تیم نخست گروه D در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف دو تیم نخست گروه C یعنی گروهی که الدحیل قطر، الشارجه امارات، پرسپولیس ایران و التعاون عربستان شانس صعود از آن را دارند. می‌روند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی فر، عزت الله پورقاز، محمد نژاد مهدی، امید نورافکن، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمد محبی، محسن الغسانی و کی‌روس استنلی

ترکیب احتمالی السد:

سعد الشیب، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، بوعالم خوخی، پدرو میگل، گیلرمه، حسن الحیدوس، تائه هی نام، سانتی کازورلا، اکرم عفیف و هاشم علی

کد خبر 445811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.