با این تکنولوژی خواب باکیفیت را تجربه کنید

شرکت بوز (Bose) به تازگی ایرباد جدید خود را با نام "Sleepbuds 2" معرفی کرده است که به افراد برای داشتن خواب باکیفیت کمک می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود اینکه Sleepbuds 2 بسیار شبیه مدل قبلی خود است، اما از طراحی سیستم صوتی و الکترونیکی جدیدی بهره می‌برد. شرکت بوز اعلام کرده که کیس شارژر این محصول نیز بهبود پیدا کرده است. این نوع ایرباد ضد آب است، همانند مدل قبلی خود موسیقی پخش نمی‌کند و کاربر نمی‌تواند از آن برای برقراری تماس استفاده کند.

Sleepbuds 2 قادر است انواع مختلف موزیک‌های آرامبخش را پخش کند تا صداهای ناخوشایند به گوش کاربران نرسد. افراد می‌توانند موزیک مورد علاقه خود مانند صدای باران یا صدای جریان آب را انتخاب کنند. علاوه بر موزیک‌های مختلفی که روی این محصول قرار دارد می‌توان ۱۰ آهنگ دیگر نیز به آن اضافه کرد.

با وجود اینکه این نوع ایرباد به فناوری حذف صدا مجهز نیست، اما طراحی آن به گونه‌ای است که محکم داخل گوش قرار می‌گیرد و شنیده شدن صداهای محیط اطراف را کاهش می‌دهد. با توجه به اینکه Sleepbuds 2 کوچک است، می‌توان هنگام خواب آن را به راحتی در گوش قرار داد.

این محصول برای افرادی که با خوابیدن در محیط‌های پر سر و صدا مشکل دارند، مناسب است. به نظر می‌رسد ایرباد جدید در تاریخ ۶ اکتبر با قیمت ۲۵۰ دلار روانه بازار شود.

کد خبر 445797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.