رشد ۴۰ درصدی سرانه فضای سبز قدس/ شناسایی فضاهای ناامن شهری قزوین

در این بسته خبری از عملیات زیرسازی، قیرپاشی و آسفالت شرف آباد یاسوج تا تهیه طرح شناسایی فضاهای ناامن شهری قزوین و اجرای اصول پدافند غیرعامل در فضای سبز باغبادران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

استقبال مدیریت شهری فردیس از سازندگان مجموعه‌های مسکونی

حسین احمدوند، رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس گفت: مدیریت شهری فردیس از سازندگان مجموعه‌های مسکونی مدرن استقبال می‌کند.

اجرای اصول پدافند غیرعامل در فضای سبز باغبادران

حجت الله امینی باغ بادرانی، شهردار باغ بادران گفت: در راستای توسعه فضای سبز شهر باغ بادران امسال موفق شدیم با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان استخر ذخیره آب با حجمی بالغ بر یک‌هزار و ۲۵۰ متر مکعب احداث کنیم.

عملیات زیرسازی، قیرپاشی و آسفالت شرف آباد یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: حدود ۱۲ هزار مترمربع از منطقه شرف آباد به صورت کامل زیر سازی و قیرپاشی شده است و عملیات آسفالت این منطقه در حال انجام است.

افتتاح طرح پلاک‌کوبی در سمنان

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان، جواد نجاریانی گفت: با عنایت به لزوم اجرای پروژه نظام ملی آدرس‌گذاری(GNAF) و به روز رسانی نظام ملی نشانی و اطلاعات مکانی در نظر داریم پروژه پلاک‌کوبی کد پستی با طرح و فرمت جدید پلاک‌ها که دارای بارکد QR هستند، انجام شود که استان سمنان به عنوان پایلوت انتخاب شده و قرار است کل ایران که این طرح را اجرا نماید.

روند اجرای طرح میدان کوی گلستان سبزوار

جعفر صائمی نصب، معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: طرح اجرایی میدان کوی گلستان سبزوار که برابر نمای مصوب کاروانسرای معمارزاده تهیه شده ۲ هفته قبل به میراث فرهنگی استان جهت تصویب ارسال شده و منتظر تأیید آن هستیم.

انتصاب اولین سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری آمل

مهدی حسن نژاد عمرانی با حکم سید حمید هاشمی شهردار آمل به عنوان اولین سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری آمل منصوب شد.

رشد ۴۰ درصدی سرانه فضای سبز قدس

مسعود مختاری، شهردار قدس از رشد ۴۰ درصدی سرانه فضای سبز شهر قدس با احداث ۲۷ بوستان جدید در ۳ سال گذشته خبر داد.

تهیه طرح شناسایی فضاهای ناامن شهری قزوین

محمد اسماعیل حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین به درخواست معاونت شهرسازی و معماری، پروژه شناسایی فضاهای نا امن شهری در قزوین و الویت بندی و ارائه پیشنهادات اجرایی اصلاح یکی از آنها را در دستور کار خود قرار داده است.

خسارت ۳۰ میلیارد ریالی سیل به شهر چوبر

شهردار چوبر گفت: بارش باران‌های شدید و جاری شدن سیل در روز گذشته بیش از ۳۰ میلیارد ریال خسارت به این شهر زده است.

ممنوعیت دفن اموات در آرامستان قدیم ابهر

وحید آذریون، معاون عمرانی شهردار ابهر گفت: اجازه دفن اموات در آرامستان قدیم ابهر داده نمی‌شود.

کد خبر 445782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.