معاون وزیر ورزش به ادعای جنجالی یک کاندیدا واکنش نشان داد

معاون وزیر ورزش گفت: سعی وزارتخانه این بود که مورد ایلخان نوری را با مراجع ذیربط هماهنگ کند اما در این باره منع قانونی دارد.

به گزارش ایمنا، عبدالحمید احمدی در مورد ادعای یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون بدنسازی مبنی بر درخواست وزیر ورزش برای حضورش در انتخابات اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی نیست و حرف بی‌ربطی است. هر کاندیدایی چنین حرفی زده، ادعای گزافی کرده و قابل اثبات هم نیست. برخی کاندیداها برای اینکه خود را به وزارت ورزش نزدیک کند، چنین ادعایی را مطرح می‌کنند در حالی که تصمیم اصلی را در مورد انتخابات، مجمع می‌گیرد و هر کسی را که مجمع انتخاب کند، رئیس فدراسیون خواهد شد. کسی به این ادعاها توجهی نمی‌کند.

معاون وزیر ورزش در مورد رئیس پیشین فدراسیون نجات غریق گفت: ایلخان نوری خودش موضوع را توضیح داده و در نامه‌ای که برای فدراسیون نوشته، این موضوع منعکس شده است. در این بین منع قانونی وجود دارد که باید به آن توجه شود. سعی وزارتخانه این بود که مورد ایشان را با مراجع ذیربط هماهنگ کند تا به کارش ادامه دهد اما اگر منع قانونی وجود داشته باشد، همه باید به قانون تمکین کنند. نوری در نامه‌ای که به وزیر نوشته، تمکین خود را از قانون اعلام کرده و برای وزارت ورزش هم اجرای قانون در اولویت است.

احمدی تصریح کرد: اگر سرپرستی برای فدراسیون نجات غریق در نظر گرفته شود باید از نیروهای این فدراسیون باشد تا با مسائل و برنامه‌های آن آشنا باشد و شرایط را برای برگزاری انتخابات مهیا کند. وزارت ورزش هنوزر تصمیمی در مورد سرپرست این فدراسیون نگرفته و پس از بررسی و نظر وزیر ورزش، شخص مورد نظر معرفی خواهد شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 445766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.