ساعت فعالیت خطوط قطار شهری مشهد تغییر نکرد

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: علی‌رغم تغییر ساعت رسمی کشور از ساعت ۲۴ روز ۳۱ شهریورماه، بر اساس تصمیم‌گیری مدیریت شهری ساعت فعالیت خطوط قطار شهری مشهد تغییر نکرد.

وحید مبین مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سرویس دهی به زائران و مجاوران توسط خط یک و خط دو قطار شهری مشهد همچون روال گذشته از ساعت شش صبح تا ۲۲ شب ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: خطوط قطار شهری مشهد در روزهای تعطیل، طبق روال گذشته از ساعت هفت صبح تا ۱۰ شب به زائران و مجاوران خدمات رسانی می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد افزود: در حال حاضر مترو مشهد دارای ۳۸ کیلومتر خط فعال است که ۲۴ کیلومتر آن مربوط به خط یک و ۱۴ کیلومتر آن متعلق به خط دو بوده که حدود یک کیلومتر از خط دو هنوز تکمیل نشده است.

وی ادامه داد: تعداد ایستگاه‌های مسافری فعال نیز ۳۶ ایستگاه است که از این تعداد ۲۴ ایستگاه در خط یک و ۱۲ ایستگاه در خط دو قرار دارد.

مبین مقدم گفت: در مجموع شرکت مترو شهر مشهد موفق شده است با تمام مشکلات موجود، در سال ۲۰۱۳ جایزه ویژه کیفیت برتر خدمات مسافری و در سال ۲۰۱۹ نیز جایزه بین‌المللی دیگری را از اتحادیه حمل و نقل عمومی جهانی (UITP) در بخش تعالی سازمانی و عملیاتی دریافت کند.

کد خبر 445730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.