تکلیف گروه D لیگ قهرمانان مشخص شد

پانصد و شصت و یکمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "تکلیف گروه D مشخص شد" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به تساوی سپاهان برابر العین دارد. در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های سپاهان ایران و العین امارات به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت. سپاهان که برای زنده نگه داشتن امیدهای صعودش از این گروه نیاز مبرم به کسب سه امتیاز از دیدار با العین داشت در پایان بازی نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدست نیاورد. به این ترتیب النصر عربستان و السد قطر از این گروه صعود کردند.

"بازیکنان در این مسائل نباید دخالت کنند" تیتر دیگری از این رسانه است که به صحبت‌های قاسم حدادی‌فر، کاپیتان ذوب آهن پرداخته است. حدادی فر گفته مدیران باشگاه تصمیم به انتخاب سرمربی جدید گرفته و آنها تعیین می‌کنند چه کسی سرمربی تیم باشد. به همین خاطر، بازیکنان نباید در این مسائل دخالت کنند. همه باید از کسی که سرمربی شده حمایت کنند. حرف مهم من این است که همه باید یک هدف داشته باشیم که آن هم تلاش کردن است.

"این گلر در مقابل آن گلر" عنوان پایانی این روزنامه است که در رابطه با پرونده شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری است. انتظار می‌رود که به زودی رأی این پرونده صادر شود، اما این امکان وجود دارد که دو باشگاه تراکتور و استقلال پیش از اعلام رأی، با یکدیگر به توافق برسند. تراکتور به دنبال جذب سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال است و این امکان وجود دارد که باشگاه تراکتور در ازای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن، از شکایت خود از رشید مظاهری صرف‌نظر کند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 445729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.