پیشرفت ۹۸ درصدی پل سواره‌رو شهید شوشتری مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی پل سواره‌رو شهید شوشتری واقع در انتهای بلوار پنج‌تن و روی رودخانه کشف رود خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس نتایج بررسی‌ها، یکی از معضلات مردم در هنگام عبور و مرور از پل قدیمی احداث شده بر روی رودخانه کشف رود در انتهای بلوار پنج‌تن، عرض کم این پل و مشکلات عدیده ترافیکی آن بود به گونه‌ای که با توجه به قرارگیری جمعه بازار شهید شوشتری پس از این پل، روزهای جمعه شاهد حجم گسترده ترافیکی در این محدوده بودیم.

وی با بیان اینکه در همین راستا و به منظور تسهیل دسترسی شهروندان، با وجود آنکه این پل در محدوده شهر مشهد قرار نداشت، اما به دلیل وجود جمعه بازار شهید شوشتری پس از این پل، پروژه احداث پل دیگری در کنار پل قدیمی و نیز اصلاح مسیر دسترسی این پل در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری قرار گرفت، افزود: از سال گذشته عملیات اجرایی ساخت این پل و احداث جاده دسترسی مناسب سازی شده، با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال توسط سازمان سازماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی آغاز شد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: در حال حاضر پل سواره روی این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی در مراحل نهایی احداث است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه احداث و اصلاح مسیر دسترسی به پل نیز تا اواخر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: پل جدید با عرض بیش از ۱۲ متر ساخته شده است و بر اساس پیش‌بینی‌ها می‌تواند ترافیک این مسیر پرتردد را تا ۸۰ درصد کاهش دهد.

کد خبر 445724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.