نامگذاری خیابان به نام استاد شجریان منتفی نیست

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به انتشار نامه جلوگیری از اجرای مصوبه نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان گفت: انتشار این نامه با هدف تخریبگری بود تا روشنگری.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در پایان جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز جلسه پرباری داشتیم و هم گزارش شورایاری‌ها ارائه شد و هم به مناسبت هفته دفاع مقدس سردار یزدی صحبت کردند.

وی ادامه داد: در دستورها نیز دو لایحه یک فوریتی مربوط به ورود سهام شرکت‌های شهروند و همشهری به بورس و زیست شبانه که با اسم جدیدی به نام بیداری شهر توسط شهرداری به شورا ارائه شد مصوب شد. بیداری شهر اسم با مسماتری است و می‌تواند تعریف‌های بهتری داشته باشد و نماد شهر آگاه و بیدار نیز می‌تواند باشد.

هاشمی ادامه داد: بحث سند راهبردی توسعه منابع انسانی که می‌تواند ساختار شهرداری را پویا کند نیز بررسی و کلیات آن رأی آورد.

هاشمی درخصوص انتشار نامه‌ای از سوی وی و جلوگیری از نامگذاری خیابان استاد شجریان، تصریح کرد: این موضوع بسیار قدیمی و مربوط به یک سال پیش است. در شورا درباره آن صحبت شد و به این دلیل که کار جنبه تخریبی داشت به این نتیجه رسیدیم که سخنگوی شورای شهر با قاطعیت به این موضوع پاسخ داده و روشنگری کند.

هاشمی گفت: این اقدام جنبه تخریبی داشت، هدف آن روشنگری نبود. در نامه نوشته نشده که موضوع منتفی است، بلکه نوشته شده برای اینکه این موضوع حل شود صبر کنید و فکر نمی‌کنم نگرانی درباره این موضوع وجود داشته باشد و نگران نشوید.

وی در پاسخ به این سوال که قراردادهایی که برای ساخت اتوبوس تنظیم شده با مشکل تضامین روبرو شده و ممکن است تا پایان سال رأی نیاورد گفت: در تمام قراردادها بندی به نام تعدیل است که اگر در قرارداد ذکر شده باشد قرارداد می‌تواند همچنان پایدار باشد و دو طرف می‌توانند بررسی کنند که این تعدیل را به چه قیمتی بگیرند.

کد خبر 445713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.