اجرای ۴۰ کیلومتر شبکه آبیاری تحت فشار در بوستان‌های خمینی‌شهر

شهردار خمینی شهر گفت: ۴۰ کیلومتر شبکه آبیاری تحت فشار در این شهر اجرا شده که همه محیط‌های فضای سبز شهری و بوستان‌های شهر را پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا علی‌اصغر حاج‌حیدری، شهردار خمینی شهر در آئین افتتاح چهار منبع ذخیره آب با گنجایش هر کدام ۱۲ هزار متر مکعب، اظهار کرد: با این حرکت ما می‌توانیم از جنوب شهر آب را برای احیای فضای سبز به شمال شهر برسانیم و فضای سبز شهری را سرزنده و زیبا نگه داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر خمینی شهر به یک پایگاه عمرانی تبدیل شده است و افتتاح این چهار مخزن در پارک‌های باغبان، شهید فهمیده، شهروند و مولوی یکی از اتفاقات عمرانی شهر است که به همت نیروهای زحمتکش شهرداری به بهره برداری می‌رسد.

شهردار خمینی شهر با بیان اینکه از گذشته بیشتر چرخه آبیاری فضای سبز خمینی شهر به سیستم‌های تحت فشار مجهز شده است، گفت: ۴۰ کیلومتر شبکه آبیاری تحت فشار در این شهر اجرا شده که همه محیط‌های فضای سبز شهری و بوستان‌های شهر را پوشش می‌دهد.

حاج حیدری افزود: برای اتصال بین پارک‌ها و جبران کمبودهای آب در مواقع بحرانی ۱۰ هزار متر لوله‌گذاری شده است که نقش بسزایی در آبرسانی به نقاط مختلف خمینی شهر دارد.

علی اصغر ذاکری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اصفهان نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آئین افتتاح این پروژه‌ها، گفت: هر ماه شاهد افتتاح یک پروژه عمرانی در خمینی شهر هستیم و امروز هم با هدف بهبود و حفظ فضای سبز چهار مخزن آب به گنجایش ۱۲ هزار مترمکعب افتتاح شد.

وی با اشاره به مساحت ۲۵۰ هکتاری فضای سبز شهری خمینی شهر، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خشکسالی که این چند سال درگیر آن بودیم و اهمیت صرفه جویی در مصرف آب، می‌توان این حرکت را یک اقدام جدی و قابل تقدیر که بر گرفته از سیاست‌های انقلاب و دولت است دانست.

کد خبر 445699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    0 0
    آقای شهردار فکر محله جوی آباد قدیم هم باش تا بحال هیچ کار عمرانی در این محله انجام نداده اید ...