محرم ریسک‌پذیر است/سبک بازی استنلی برای این سپاهان مفید نیست

یک کارشناس فوتبال گفت: در دنیا ضربات کرنر و شروع مجدد اهمیت زیادی دارد و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما در بازی دیشب صاحب هشت کرنر شدیم و نتوانستیم از آنها بهره ببریم.

علی کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی سپاهان مقابل العین، اظهار کرد: اعتماد کردیم به یک مربی جوان و آینده داری که همه سبک فوتبال آن را در زمان بازی قبول داشتیم، محرم قصد دارد تفکراتی که در زمان بازی داشت را الان روی تیم به عنوان مربی پیاده کند. بازی با العین به خاطر اینکه امید از صعود تقریباً قطع شده بود بهترین زمان برای محک زدن بازیکنان بود، مربی حق دارد در یک تورنمنت بزرگ بازیکنان خود را امتحان کند.

وی ادامه داد: سبک بازی نیمه اول با نیمه دوم متفاوت بود، تعویض‌هایی که در خط میانی شد سپاهان روند رو به جلویی پیدا کرد و بازی کرد که تماشاگرپسند بود. زمانی که محرم نویدکیا بازیکنان را بهتر بشناسد تیم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه نوع فوتبال کی‌روس استنلی با سبک محرم نویدکیا متفاوت است، تصریح کرد: خیلی از هواداران در فضای مجازی انتقاد داشتند که چرا استنلی تعویض می‌شود که باید گفت استنلی در هوا عملکرد خوبی دارد در صورتی که محرم به دنبال بازی فانتزی و روی زمین است.

کاظمیان در خصوص کرنر و ضربات شروع مجدد، خاطر نشان کرد: در دنیا ضربات کرنر و شروع مجدد اهمیت زیادی دارد و روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما در بازی دیشب صاحب هشت کرنر شدیم و نتوانستیم از آنها بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه معجزه از طرف مربی یک خواسته غیرمنطقی است، گفت: در زمین محرم به بازیکنانی احتیاج دارد که تفکرات او را داشته باشند، با گذشت زمان و تمرین بیشتر تیم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد، یک مربی باید قدرت ریسک‌پذیری داشته باشد که محرم دارد. برای بازی‌های آسیایی در یک گروه سخت قرار گرفتیم، هواداران اگر اعتقاد و اعتماد خود را به محرم بیشتر کنند روزهای موفقیت‌آمیز خوبی خواهیم داشت.

کد خبر 445690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساسان IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    0 0
    اصفهان با داشتن چنین مربیان جوان وتحلیل گر مثل آقای علی کاظمیان باید به خود ببالد واقعا نظریات آقای کاظمیان در مورد محرم وفوتبال سپاهان در حد مربیان بزرگ فوتبال ایران است برای ایشان آرزوی موفقیت میکنیم