رهبر: مسئولان دور خود سیم خاردار نکشند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مشارکت عمومی در جبهه های حق علیه باطل یکی از مهمترین دستاوردهای دوران دفاع مقدس محسوب می شود در حال حاضر الگوسازی این دستاوردها و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت باید مورد توجه باشد.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در تمامی عرصه‌ها فصل الخطاب است در این راستا پیرامون جنگ تحمیلی با رژیم بعثی عراق تحلیل بسیار جامع و گسترده‌ای را فرمودند زیرا معظم له در تمامی مسائل جنگ حضور داشتند.

وی افزود: ویژگی دفاع مقدس این بود که تمامی اقشار جامعه به نوعی در آن شرکت داشتند که این مشارکت عمومی در جبهه‌های حق علیه باطل یکی از مهمترین دستاوردهای آن محسوب می‌شود و در حال حاضر الگوسازی این دستاوردهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت باید مورد توجه باشد.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: مسئولان کشور بدانند که هدف انقلاب اسلامی تنها تغییر رژیم نبود بلکه هدف آن ایجاد حکومت، عدالت و تقوای اسلامی بود اما در حال حاضر برخی مسئولان دور خود سیم خاردار کشیده‌اند که مانع از دیدار با مردم می‌شود.

رهبر ادامه داد: حضرت علی (ع) در نامه‌ای مدیریتی خطاب به مالک اشتر می‌فرمایند دیواری بین خود و مردم ایجاد نکن زیرا مردم حق عظیمی دارند و مسئولان باید بدانند که وام‌دار ملت هستند و باید در خدمت مردم باشند. لازم است مسئولین نامه راهکار مدیریتی امیرمومنان خطاب به مالک اشتر را مطالعه کنند.

کد خبر 445689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.