فضاسازی گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در شهر کرمانشاه

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه از فضاسازی متناسب گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با نصب و اکران بنرها در سطح شهر خبر داد.

فرامرز رحمتی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت موضوع دفاع مقدس و گرامی‌داشت این هفته اظهار کرد: دوران دفاع مقدس در تاریخ جمهوری اسلامی ایران یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های جوانان این مرز و بوم بوده که با دستان خالی در برابر استکبار جهانی مقابله و ایستادگی کردند و برگ زرینی را در تاریخ این کشور رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سه دهه از پایان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می‌گذرد اهمیت موضوع گرامی‌داشت این مهم و اطلاع رسانی به نسل جدید جهت آشنایی با آرمان‌های انقلاب اسلامی دو چندان می‌شود و در این راستا همه وظیفه داریم که رسالت خود را نسبت به پاسداشت خون شهدا بجا بیاوریم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه یادآور شد: با توجه به اهمیت کارآیی تبلیغات محیطی در زمان پیش رو و جهت فرهنگ سازی و پیشبرد اهداف متعالی کشور و نظام، نصب و اکران بنرهای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس به صورت وسیع و یکپارچه در سطح شهر اجرا شد.

کد خبر 445679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.