تولید نماهنگ "در پناه حسین (ع)" همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

شهردار صدرا گفت: نماهنگ در پناه حسین (ع) به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تولید و منتشر می‌شود.

بهزاد پرنیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عظمت و جایگاه دفاع در اسلام، اظهار کرد: دفاع مقدس هشت ساله در راستای رسالت انبیای الهی و استمرار خط سرخ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود که برکات آن تنها به عرصه‌های امنیتی و نظامی و حراست از مرزهای سرزمینی ما خلاصه نشده است.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان، ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و آحاد مردم در دوران دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس در واقع دوران دفاع از آرمان‌ها و مرزهای عقیدتی ملتی است که می‌خواهد سربلند و استوار رشد کند.

شهردار صدرا با اشاره به مشکلات کنونی کشور از جمله مسائل اقتصادی، تصریح کرد: حرکت جهادی و روحیه ایثارگری و مقاومتی که از دوران دفاع مقدس آموختیم، سرمایه عظیم ملت ایران برای عبور از بحران‌هاست.

پرنیان با اشاره به برنامه‌های شهرداری در هفته دفاع مقدس، گفت: انجام مسابقات و روزشمار دفاع مقدس در فضای مجازی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در شهرداری و همچنین تولید و انتشار نماهنگ در پناه حسین (ع) همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در محل یادمان شهدای گمنام شهر صدرا به همراه فضاسازی شهری، از جمله اقدامات این شهرداری در این هفته است.

وی افزود: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس نیز با همکاری شرکت عمران صدرا نشست صمیمی با رزمندگان و ایثارگران شهر صدرا در کنار یادمان شهدای گمنام با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهیم کرد تا از نزدیک ارادت خود را محضر ایثارگران و رزمندگان این شهر ابراز کنیم.

کد خبر 445671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.