ساعات اجرای طرح ترافیک در پاییز بدون تغییر ماند

مدیر واحدساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران گفت: ساعات اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در پاییز مشابه تابستان و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ است.

به گزارش ایمنا، عمار سعیدیان‌فر با اشاره به ساعت طرح ترافیک در پاییز اظهار کرد: طرح ترافیک در حال حاضر مشابه تابستان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شود و جهت رفاه حال شهروندان، یک‌بار خروج از دو طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا از ساعت ۱۴:۳۰ به بعد آزاد است.

وی افزود: در روزهای پنج‌شنبه نیز فقط طرح کنترل آلودگی هوا از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ اجرا می‌شود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به آغاز ساعت کار کارکنان دولت و بسیاری از بخش‌های تابعه، در ساعت ۷ تا ۷:۳۰ صبح این امکان برای آنها ایجاد می‌شود که بدون پرداخت عوارض وارد محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا شوند.

وی گفت: عوارض تردد در محدوده‌های ترافیکی برای خودروها با توجه به نوع معاینه فنی، محدوده سکونت، محدوده تردد و ساعات تردد پس از دریافت تصاویر آن محاسبه می‌شود.

سعیدیان‌فر خاطرنشان کرد: ساعات اوج تردد صبح‌ها از ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و ساعات اوج تردد عصرها (فقط ورود) از ۱۴:۳۰ تا ۱۶ تعریف شده و بازه زمانی ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به عنوان ساعات تردد غیر اوج در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

کد خبر 445664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.