ناکامی‌ها به دلیل فاصله گرفتن از مسیر امام و شهدا است

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در این سال‌ها هر کجا ناکام بوده‌ایم به‌خاطر فاصله گرفتن از مسیری است که شهدا و امام شهدا (ره) برای ما تعیین کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا یزدی با حضور در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس همه اقشار، جناح‌ها، ادیان و مذاهب در کنار هم بودند، اظهار کرد: هر موفقیتی که در حال حاضر داریم ریشه در فرهنگ دوران دفاع مقدس دارد و نشانه‌ها را می‌توان در آن دوران دید.

وی ادامه داد: امروز می‌بینید کادر بهداشت و درمان ما در ایام کرونا چگونه از خود گذشتگی می‌کنند؛ پرستار و پزشکی ۱۸ ساعت ماسک و شیلد بر صورت دارد و وقتی آن را از صورت بر می‌دارد ردی از خون بر چهره‌هایشان باقی می‌ماند، این روحیه ریشه در فرهنگ دفاع مقدس دارد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اضافه کرد: در این سال‌ها هر کجا ناکام بوده‌ایم به‌خاطر فاصله گرفتن از مسیری است که شهدا و امام شهدا (ره) برای ما تعیین کردند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس موتور محرک بسیار قوی است که کشور را به قله‌های رشد و توسعه می‌رساند، ادامه داد: شما می‌بینید جوانانی که ظاهر خوبی ندارند آنجا که باید و جامعه نیاز دارد، ورود می‌کنند و مثل دوران دفاع مقدس می‌ایستند و اقدام می‌کنند بنابراین اگر ما بتوانیم مفاهیم دفاع مقدس را انتقال دهیم توفیقی بزرگ برایمان خواهد بود.

وی خطاب به اعضای شورای شهر تهران گفت: مردم منتظر هستند که یک طرح و یک راه مشخص شود تا کمک کنند و به میدان بیایند؛ در تاریخ دفاع مقدس نداریم که یک رزمنده ما از اخلاق عقب نشینی کرده باشد اگر زمانی نیاز به آب بوده حتی آب را به دشمنشان دادند به همین سبب دفاع ما دفاع مقدس نام گرفت.

کد خبر 445656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.