رقص پروانه‌ها؛ رویداد نمایشیِ یادمان هفته دفاع مقدس

رویداد نمایشی با عنوان رقص پروانه‌ها، ویژه هفته دفاع مقدس از دوم تا هشتم مهرماه در چند نقطه از شهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مدیر دفتر تخصصی هنرهای نمایشی گفت: این رویداد نمایشی با توجه به شیوع کرونا ویروس از سوی تالارهنر (دفتر تخصصی هنرهای نمایشی) وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری معاونت اجتماعی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده که در چندین نقطه از شهر اصفهان در فضای باز به اجرا در می‌آید.

سعید امامی افزود: رقص پروانه‌ها گونه‌ای از نمایش مفهومی با بهره‌گیری از نمایش‌های حرکتی و ایمایی است که توسط تیمی ۱۵ نفره به کارگردانی محمد مختاری (گروه همآن) اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: سوژه این رویداد نمایشی بیان مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس است که اجرا کننده با الهام از آن‌ها و تعامل با مخاطب به کنش می‌پردازد و واکنش مخاطب تعیین کننده کنش‌های بعدی اجرا خواهد بود.

امامی تصریح کرد: رقص پروانه‌ها ویژه هفته دفاع مقدس از ۲ تا ۸ مهرماه به ترتیب در پارک لاله، گلستان شهدا، میدان امام خمینی (ره)، خانه اصفهان (پنج طبقه)، میدان جلفا، باغ غدیر و چهارباغ عباسی اجرا می‌شود.

کد خبر 445649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.