قتل دلخراش زن جوان مشهدی با دست و پای بسته

سقوط جوان ۲۶ ساله از ارتفاعات شمیرانات، تصادف خونین در جاده خوانسار به دامنه، به آتش کشیدن پدر توسط پسرش در تهران، قتل دلخراش زن جوان با دست و پای بسته، دستگیری گروگان‌گیران کرمانی و زنده زنده سوختن سه نفر در سقز را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرد ۲۶ ساله‌ای که از ارتفاعات فشم سقوط کرده بود توسط نجاتگران کوهستان جمعیت هلال احمر شمیرانات نجات یافت و معاون جمعیت هلال احمر شمیرانات در این زمینه، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز کنترل هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران مبنی بر سقوط مرد ۲۶ ساله در ارتفاعات روستای رودک فشم، بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات قوچک به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از رسیدن به محل حادثه مشخص شد فرد سقوط کرده دچار شکستگی پا، ترومای لگن و شکم شده است، بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت فیزیکی، مصدوم به پایین کوه منتقل شد و تحویل عوامل اورژانس تهران شد.

تصادف خونین در جاده خوانسار به دامنه

رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار گفت: در پی گزارشی به پایگاه هلال احمر خوانسار که خبر از واژگونی پژو ۴۰۵ در محله قلعه بابا محمد زمان می‌داد، بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

امین قشلاقی ادامه داد: بلافاصله بعد از حضور نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی سرنشینان خودرو رهاسازی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر هم آسیب دید که توسط امدادگران پایگاه تیدجان و باغکل و اورژانس به بیمارستان فاطمیه خوانسار منتقل شدند و حال مصدوم این سانحه مناسب اعلام نشده است.

پسر تهرانی پدرش را به آتش کشید

شهریور امسال حادثه آتش سوزی خانه‌ای در شرق تهران به مأموران کلانتری ۱۴۶ حکیمیه و سازمان آتش نشانی مخابره شد و خیلی زود تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل با ساختمانی که در حال آتش سوزی بود روبرو شدند که خیلی زود آتش نشانان موفق به مهار آتش شدند و در بررسی داخل خانه با مرد ۶۰ ساله‌ای که به خاطر دودگرفتگی بیهوش روی زمین افتاده بود روبرو شدند که برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

کارشناسان آتش نشانی در همان بررسی‌های ابتدایی علت آتش سوزی را عمدی و با ریختن بنزین داخل خانه اعلام کردند و تحقیقات میدانی مأموران کلانتری در محل از شاهدان آتش سوزی نشان از آن داشت که پسر جوان این خانواده که اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارد، عامل این آتش سوزی است. پسر جوان که در همان صحنه آتش سوزی حضور داشت قبل از فرار از سوی مأموران دستگیر شد.

تلاش برای نجات جان پدر خانواده ادامه داشت تا اینکه مرد ۶۰ ساله تسلیم مرگ شد و همین کافی بود تا با جنایی شدن این پرونده آتش سوزی مرگبار پرونده برای تحقیقات به دستور بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

کارآگاهان در تحقیقات پلیسی پی بردند که پسر جوان سال‌هاست اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارد و بارها به کمپ ترک اعتیاد رفته، اما پس از بیرون آمدن از کمپ دوباره شروع به مصرف مواد مخدر کرده است.

کامران در بازجویی‌های پلیسی ادعا کرد که برای تأمین هزینه اعتیادم به پول نیاز داشتم و پدرم به من پول نداد و همین باعث شد تا تصمیم بگیرم از او انتقام بگیرم به همین خاطر از خانه خارج شده و با تهیه بنزین به خانه برگشته و با ریختن بنزین دست به آتش سوزی زدم.

قتل دلخراش زن جوان با دست و پای بسته

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مرکز خراسان رضوی گفت: جسد زن ۳۵ ساله که در منزل شخصی خود به قتل رسیده است کشف شد و قاتل یا قاتلان وی متواری هستند.

وی ادامه داد: تحقیقات برای یافتن قاتل یا قاتلان این زن و تکمیل اطلاعات این پرونده ادامه دارد.

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جسد این زن جوان با دست و پای بسته در خانه مجردی وی کشف شد.

دستگیری گروگان‌گیران کرمانی

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری سه آدم‌ربا و رهایی گروگان ۳۲ ساله در شهرستان رفسنجان خبر داد.

عبدالرضا ناظری اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع نزاع و درگیری مسلحانه منجر به جرح و ربوده شدن فردی ۳۲ ساله توسط چند نفر در شهرستان رفسنجان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این رابطه تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی پلیس بررسی‌های خود را آغاز کردند و طی تحقیقات گسترده و انجام یک سری کارهای اطلاعاتی سه متهم را در این رابطه در شهرستان رفسنجان شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی‌ها و تعقیب و مراقبت‌های ۴۸ ساعته، مأموران پلیس آگاهی طی عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری دو مرد و یک زن شدند، افزود: مأموران پلیس آگاهی رفسنجان فرد مورد نظر را که در ساختمانی مسکونی واقع در یکی از روستاهای این شهرستان توسط آدم ربایان نگهداری شده بود، آزاد کردند.

زنده زنده سوختن سه نفر در سقز

تصادف رانندگی در جاده سقز سه کشته بر جا گذاشت و خودروها در آتش سوختند.

جانشین رئیس پلیس راه کردستان در این زمینه گفت: تصادف بین سواری پراید و کامیون باری در محور سقز به بوکان سه کشته برجا گذاشت.

حمید عبدالملکی اظهار کرد: این حادثه بر اثر برخورد دو خودرو رخ داد و راننده و یک سرنشین پراید و راننده کامیون جان باختند.

وی با بیان اینکه بر اثر این سانحه هر دو خودرو طعمه حریق شد و در میان شعله‌های آتش سوخت، اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است و به محض نهایی شدن به اطلاع مردم می‌رسد.

کد خبر 445633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.