روزنامه‌های ورزشی ۱ مهر؛ لغزش در آستانه صعود

پرسپولیس در روزهایی که سودای صعود به دور دوم لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین را داشت، با یک شکست بد موقع کار بسیار سختی برای صعود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه‌شنبه یکم مهرماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "معمای پنالتی" به اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها به داور مصاف این تیم با الدحیل پرداخت، کسی که با اعلام یک پنالتی بحث برانگیز موجب برد الدحیل قطر شد.

"گل" با عنوان"عطیه AFC ، هدیه شجاع" به شکست پرسپولیس در مصاف حساس با الدحیل پرداخت، نتیجه‌ای که کاملاً تحت الشعاع پنالتی بحث برانگیز این مصاف و بخشش مهدی بن عطیه دو ساعت قبل از مسابقه بود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "زمین سفت" به کار سخت پرسپولیس برای صعود از گروه بعد از شکست مقابل الدحیل پرداخت، کاری که با وجود سخت بودن به نظر می‌رسد از دست پرسپولیس بر بیاید.

"خراسان ورزشی" با عنوان "روزی به خانه برمی‌گردم" به نامه احساسی مهدی ترابی بعد از جدایی از پرسپولیس پرداخت، کسی که با رشد مثبت و فوق‌العاده خود در پرسپولیس حالا به فکر یک تجربه جدید است.

"ایران ورزشی" با عنوان"قفل شدن پای قایدی و دیاباته در آسیا" به عملکرد نه چندان مناسب شیخ دیاباته و مهدی قایدی در بازی اخیر استقلال در آسیا پرداخت، عملکردی که نتیجه آن عملکرد منفی استقلال در خط حمله بود.

"شوت" با عنوان "حذف سپاهان" به تساوی تلخ سپاهان و العین امارات پرداخت، نتیجه‌ای که به طور کامل و قطعی سپاهان را از صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان لغو کرد و شاگردان محرم باید مصاف آخر خود را به صورت تشریفاتی برگزار کنند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"بن هدیه" به نحوی حضور بن عطیه در تیم الدحیل با بخشش ای اف سی را یک هدیه از سوی این نهاد دانست و شکست پرسپولیس را نتیجه همین بخشش بزرگ معرفی کرد.

"صدای سپاهان" با عنوان "به دوران جدید فکر کنید" به حذف سپاهان از گروه خود در لیگ قهرمانان یک هفته مانده به پایان دور گروهی پرداخت، نتیجه‌ای که تمرکز کامل سپاهان در روزهای آینده را روی نگاه این تیم به آینده متمرکز می‌کند.

"سبز سبزم" با عنوان "مارکو و دارکو لطفاً همین جا بمانید" به لزوم تمدید قرارداد با مارکو بیدوف و دارکو پرداخت، بازیکنانی که با حضور در ذوب آهن در نیم فصل دوم ارزش‌های خود را به خوبی به نمایش گذاشتند.

کد خبر 445629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.