برخی رسانه‌ها با اعلام قیمت از مافیای خودرو حمایت می‌کنند

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان با بیان اینکه قیمت‌گذاری این کالا توسط مافیای این حوزه انجام می‌شود، گفت: برخی رسانه‌ها و سایت‌ها با اعلام قیمت‌های کارشناسی نشده از مافیای خودرو حمایت می‌کنند.

مهدی قندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: قیمت‌گذاری خودرو در ایران توسط مافیای این حوزه، با اعلام قیمت در برخی سایت‌ها انجام و در نهایت این قیمت‌ها مبنای بازار می‌شود.

وی با بیان اینکه خرید خودرو حتی برای کارمندان دشوار شده است، افزود: واقعیت این است که مافیای خودرو ماشین را گران و برخی شرکت‌ها و ارگان‌ها آن را خریداری و دپو می‌کنند. در واقع زمانی که ورود ۲۵ هزار خودرو به بازار اعلام می‌شود، این کار در عمل صورت نگرفته بلکه به بهانه‌های مختلف خودروها دپو می‌شود.

قندی با بیان اینکه عرضه خودرو به بازار موجب کاهش قیمت آن می‌شود، خاطرنشان کرد: قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابت، مانع از قیمت‌گذاری صحیح این کالا در بازار شده است.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان گفت: قیمت انواع خودرو هر روز صبح در شبکه تلویزیونی ایران کالا اعلام می‌شود بدون آنکه مرجع رسمی این قیمت گذاری مشخص باشد. اعلام قیمت‌ها توسط صدا و سیما تأثیر بسزایی در قیمت نهایی خودرو دارد.

وی درباره آینده قیمت خودرو در کشور نیز اظهار کرد: هیچ چیز مشخص نیست زیرا پول‌های سرگردان با خرد شدن بورس به بازار وارد شد و مردم با آن طلا، سکه، زمین، ماشین و خانه خریدند بنابراین هیچیک از قیمت‌ها واقعی و منطقی نبوده و آینده آن نیز قابل پیش‌بینی نیست.

کد خبر 445615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.