نظر کارشناس داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار سپاهان و العین

یک کارشناس مطرح داوری کشور به بررسی دقیق صحنه‌های مشکوک دیدار امشب سپاهان و العین امارات پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه دیشب _دوشنبه ۳۱ شهریور ماه_ در دوحه و در ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف العین امارات رفت که تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه نتیجه‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا طلایی‌پوشان رسماً از دور رقابت‌های آسیایی کنار بروند. قضاوت این دیدار که آنچنان درگیرانه دنبال نشد را علی شعبان از کویت بر عهده داشت که غیر از صحنه گل مردود العین که توسط کمک او آفساید اعلام شد، تصمیم بحث برانگیزی نگرفت. صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

گل مردود العین

دقیقه ۷۱ بازیکنان سفیدپوش العین صاحب ضربه آزاد شدند و ارسال آن‌ها، با ضربه سر مهاجم این تیم قفل دروازه را گشود اما کمک داور این گل را آفساید تشخیص داد.

رودنیل: در این صحنه سپاهان خیلی شانس آورد که گل سالم العین را کمک داور مردود اعلام کرد. بازیکنی که در آفساید بود ضربه را نزد و مهاجمی گل را به ثمر رساند که در آفساید قرار نداشت.

اخطارها

رودنیل: آنقدر این داور و دو تیم خوب کار کردند که او هر سه اخطار را در ۱۰ دقیقه پایانی بازی نشان داد و در اوایل بازی کارت نداد.

عملکرد کلی داوری

رودنیل: نسبت به داوری‌هایی که در این چند وقت در لیگ قهرمانان دیده‌ایم، این دیدار قضاوت نسبتاً خوبی را انجام داد. اتفاق خاصی در محوطه‌ها نیفتاد که تصمیم تأثیرگذاری داشته باشد.

کد خبر 445610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.