اطلاعیه سازمان سنجش درباره پرینت کارت و زمان برگزاری آزمون‌های تشریحی و عملی

سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تاریخ و نحوه پرینت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون تشریحی، پروژه عملی، رشته‌های بورسیه و رشته‌های دارای شرایط خاص آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ اطلاعیه منتشر کرد.

به گزارش ایمنا، پیرو انتشار اطلاعیه پیشین این سازمان در ۲۵ شهریور ماه در خصوص اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های بورسیه، دارای شرایط خاص و هم‌چنین برنامه زمانی برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه عملی در کد رشته‌های ذیربط، اکنون جزئیات به اطلاع متقاضیان هر یک از کد رشته‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ می‌رسد.

توضیحات کامل در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org قابل دسترس است.

الف) آزمون پروژه عملی کدرشته‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴

پروژه عملی این کد رشته‌ها در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه مورخ ۹، ۱۰ و ۱۱ مهر ماه منحصراً در شهر تهران برای آن دسته از متقاضیان که بر اساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) هستند و حداقل یکی از کد رشته محل‌های رشته‌های تحصیلی پروژه‌دار را نیز انتخاب کرده‌اند (منحصراً دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه)) و هزینه برگزاری آزمون تشریحی و یا عملی خود را هم‌زمان با تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت کرده‌اند، بر اساس جدولی که امروز منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش در دسترس است برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است برای آن دسته از متقاضیانی که مجاز به شرکت در آزمون دو پروژه هستند، دو کارت ورود به جلسه به صورت جداگانه قابل دریافت و لازم است دو روز قبل از برگزاری آزمون پروژه مربوط، نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه مورخ هفتم مهرماه ۹۹ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل پرینت کردن است.

متقاضیانی که در پرینت کارت شرکت در آزمون با مشکل مواجه شوند و یا اشکالی در مندرجات کارت خود مشاهده کنند لازم است روز سه‌شنبه هشتم مهرماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ برای پیگیری به باجه رفع نقص کارت به آدرس: تهران، خیابان انقلاب، میدان فردوسی، به سمت میدان انقلاب، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره مراجعه نمایند.

با توجه به نبود پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند به سامانه پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود و متقاضیان می‌توانند به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

ضمناً متقاضیان در صورت لزوم می‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

کد خبر 445588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.