الدحیل یک-پرسپولیس صفر/ ناکامی دوباره برابر قطری‌ها

پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا، برابر الدحیل قطر شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف الدحیل قطر رفت.

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الدحیل قطر

ورزشگاه: اجوکیشن سیتی

تماشاگر: -

گل‌ها: معز علی (پنالتی) (۶۰) برای الدحیل،

اخطار: لوئیز مارتین (۲۳) از الدحیل، شجاع خلیل‌زاده (۲۸) از پرسپولیس

اخراج:

پرسپولیس تهران: حامد لک، سید جلال حسینی (۷۲- امید عالیشاه)، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، حسین کنعانی، کمال کامیابی نیا (۷۲- علی شجاعی)، میلاد سرلک (۶۵- احمد نورالله‌ی)، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری، عیسی آل کثیر (۶۵- آرمان رمضانی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

الدحیل قطر: محمد احمد، مهدی بن عطیه، رامین رضائیان، احمد یاسر، لوئیز مارتن، کریم بوضیف (۷۵- خالد محمد)، عبداله احرق، سلطان البریک، معز علی، ادمیلسون جونیور (۷۵- اسماعیل محمد) و دود و(۶۸- محمد مونتاری)

سرمربی: ولید الرکراکی

داور: دیلان پری را

گزارش بازی:

پس از دو پیروزی برابر التعاون و صدرنشینی در گروه، پرسپولیس به دنبال کسب پیروزی در سخت‌ترین بازی دور برگشت خود برابر الدحیل بود تا صعود خود به دور بعدی رقابت‌ها را قطعی کند.

در نیمه اول این دیدار، الدحیل شاید عملکرد بهتری در کنترل توپ داشت اما پرسپولیس موقعیت‌های بهتری داشت که می‌توانست با استفاده از آن‌ها به گل برسد اما از این فرصت‌ها استفاده مناسبی نکرد. این دیدار در اکثر بازی در میانه میدان دنبال شد و در نهایت نیز با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را پرسپولیس بهتر آغاز کرد اما تیم زهردار الدحیل، توانست که ضربه خود را به این تیم بزند. در دقیقه ۵۸ با خطای شجاع خلیل زاده بر روی ادمیلسون، ضربه پنالتی به سود تیم قطری اعلام شد که معز علی این توپ را به درون دروازه حامد لک فرستاد. در ادامه پرسپولیس تلاش‌های زیادی برای رسیدن به گل تساوی رسید. با این حال، پرسپولیس نتوانست به گل برسد تا با شکست در این دیدار، کار صعود خود را به سایر نتایج گروه و دیدار انتهایی خود بکشاند.

کد خبر 445584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.