تحقق ۴۳ درصد بودجه شهرداری بوئین‌میاندشت

شهردار بوئین‌میاندشت گفت: لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری این شهر بر مبنای رقم ۵۵ میلیارد ریال تنظیم شد که تا پایان مردادماه ۴۳ درصد آن محقق شد.

عبدالرضا سپیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری بوئین‌میاندشت، اظهار کرد: ساماندهی و دیواره‌سازی رودخانه مرکزی شهر به طول حدود ۵۰۰ متر، با اختصاص اعتبار چهار میلیارد ریال در مدت سه ماه انجام شد.

وی با بیان اینکه بودجه سال ۹۹ شهرداری بویین‌میاندشت بر مبنای رقم ۵۵ میلیارد ریال تنظیم شد و تا پایان مردادماه ۴۳ درصد آن محقق شد، گفت: در پنج ماه نخست امسال به پیمانکاران شهرداری نیز بابت بدهی طرح‌های عمرانی ۱۳ میلیارد ریال پرداخته شده است.

شهردار بویین‌میاندشت با بیان اینکه برای اجرای لوله‌کشی آبشار پارک کوهستانی شهر تاکنون ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، گفت: در چند سال اخیر شهرداری برای نگهداری فضای سبز شهری ۳۰۰ میلیون ریال و برای کاشت گل‌های زینتی در سطح شهر هفت میلیون تومان هزینه کرده است.

سپیانی با بیان اینکه عملیات آزادسازی خیابان کشاورز در مدت دو سال با اختصاص اعتبار دو میلیارد ریال انجام شد، گفت: آزادسازی انتهای خیابان شهدا با صرف اعتبار یک میلیارد ریال به اتمام رسید، همچنین بدهی ۶۰۰ میلیارد ریالی خسارات آزادسازی این خیابان نیز پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته بهسازی پارک‌ها و میادین سطح شهر ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و آماده‌سازی معابر سطح شهر بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه در بر داشته است، تصریح کرد: جدول‌گذاری و کانیوگذاری بلوار سردار سلیمانی با یک میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

شهردار بویین‌میاندشت گفت: در چند سال اخیر، برای تعمیرات و نگهداری ماشین‌آلات شهرداری اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال و برای خرید یک دستگاه گریدر، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی سبک، یک دستگاه برف‌روب کمپرسی، سه دستگاه چمن زن و یک دستگاه پژو پارس بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص داده شده است.

کد خبر 445562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.