پانصد و شصتمین شماره "فوتبال اصفهان" منتشر شد

پانصد و شصتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "در انتظار یک مبارزه جذاب" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به دیدار سپاهان با العین امارات دارد. در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم گروه D لیگ قهرمانان آسیا،تیم‌های سپاهان ایران و العین امارات در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف یکدیگر می‌روند. سپاهان و العین در هفته اول رقابت‌ها در شهر العین امارات به مصاف هم رفتند که آن دیدار با یک نمایش بی‌نظیر از سپاهان و برد چهار بر صفر در آن زمان همراه بود. سپاهان در دو دیدار گذشته خود در برابر النصر عربستان با وجود نمایش نسبتاً خوب به خصوص در فاز تهاجمی بازنده بوده اما امیدوار است تا با پیشرفتی که در سبک بازی‌های خود نشان داده، برابر العین نتیجه بگیرد.

"مهدی! به قراردادن پایبند باش" تیتر دیگری از این رسانه است که به صحبت‌های عباس سیمکانی، مربی ذوب آهن پرداخته است. مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره انتقال مهدی پور معتقد است او هنوز با تیم‌اش قرارداد داشته و باید به آن احترام بگذارد. وی گفته: ان‌شاءالله مهدی پور که از نیروی‌های خوب و بومی این استان محسوب می‌شود دوباره به تیم خودش برگردد و به شهر خودش خدمت کند. البته او تا دیروز در تمرینات تیم حضور داشت اما در تمرین اخیر او را ندیدم.

"خیلی خیلی نگران ذوب آهن هستم" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به مصاحبه اخیر مهدی مهدی پور دارد. وی می‌گوید جدایی‌اش از باشگاه ذوب‌آهن قطعی است و طی روزهای آینده از بین پیشنهاداتی که دریافت کرده، یکی را انتخاب خواهد کرد. بازیکن اصفهانی ذوب آهن گفته شخصاً خیلی خیلی نگران ذوب‌آهن هستم و از صمیم قلب آرزو می‌کنم مسئولان باشگاه، مدیریت یا هر کسی در رأس این باشگاه تصمیم می‌گیرد، تصمیمات خوبی گرفته و ذوب آهن را از این شرایط نجات دهند چرا که ذوب‌آهن تیم کوچکی نیست.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه فوتبال به وقت اصفهان، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 445554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.