۲۰ پروژه فرهنگی در اصفهان فعال است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر تعداد۲۰ پروژه فرهنگی با ابعاد متوسط و اعتباری بالغ بر ۲۴.۵ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهر فعال است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا و خدمت به مردم شهیدپرور اصفهان مهمترین انگیزه مدیران عمرانی شهر است.

وی با بیان این که نام و یاد شهیدان، روشنی بخش و موجب برکت پروژه‌های عمرانی شهر بوده است، افزود: نام‌گذاری ابر پروژه شهید سلیمانی به عنوان بزرگترین پروژه احداث تقاطع و پل در شهر همچنین پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا با هزینه‌ای بیش از ۷۴ میلیارد تومان در این راستا انجام شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که «زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست»، بر ایجاد زیرساخت‌های عمرانی با کاربری فرهنگی و اجتماعی جهت فرهنگ سازی خصائل ایثار و شهادت در شهر اصفهان تاکید کرد.

وی با اشاره به فعال بودن ۲۰ پروژه مرکز فرهنگی با ابعاد متوسط با اعتباری بالغ بر ۲۴.۵ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهر، گفت: توجه به ترویج مسائل فرهنگی و اجتماعی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر اصفهان است.

مظفر خاطرنشان کرد: پروژه‌های احداث مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری، احداث فرهنگسرای حصه، تکمیل بازسازی تالار هنر، بازسازی مجموعه فرهنگی باغ فدک و توسعه فضای مجموعه فرهنگی نیایش از جمله پروژه‌های عمرانی فعال مراکز فرهنگی شهر است.

کد خبر 445547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.