هیچ پروژه‌ای را بدون مناقصه آغاز نخواهیم کرد

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری بندرعباس با اشاره به حفاری‌های متعدد کوچه و خیابان های شهر گفت: در رابطه با حفاری‌های متعدد در سطح شهر توسط دستگاه های اجرایی باید گفت در سال های اخیر بحث گازکشی استان مطرح شده است که مجوزهای لازم نیز از شهرداری گرفته شده تا بتواند اعتبارهای لازم را اخذ کند.

به گزارش ایمنا، حسین بازماندگان در این باره اظهار کرد: در شهرداری مناطق هیچ مناقصه محدودی انجام نمی‌دهیم و همه مناقصات عمومی هستند و همچنین هیچ پروژه‌ای را نیز بدون مناقصه شروع نخواهیم کرد.

وی افزود: قبول داریم که فشارهایی از جهت عمرانی به شهروندان وارد می‌شود اما باید این فشارها را تحمل کرد تا آینده خوبی در زمینه گاز داشته باشیم. ترمیم نوار حفاری در قرارداد شهرداری است و با ۵ پیمانکار قراردادهایی بالغ بر هفت میلیارد تومان منعقد شده است که شروع کار آن با وقفه همراه بود و نارضایتی‌هایی به وجود آمد که سعی کردیم با اضافه کردن پیمانکار این فاصله زمانی بین حفاری و ترمیم نوار حفاری را کمتر کنیم.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: اگر به سمت مدیریت جامع شهری برویم مشکلات به حداقل خود می‌رسند غیر از مشاور و نظارت دستگاه‌های حفار، نواحی و مناطق و معاونت عمرانی برای هر قسمت حفاری ناظر مشخص کرده ایم تمام موارد فنی و ترافیکی را از دستگاه‌های حفار می‌خواهیم چرا که این حفاری‌ها خود را در بارندگی‌ها نشان خواهند داد.

وی اظهار کرد: در زمینه پروژه‌های عمرانی شهرداری بندرعباس ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد باز داریم. تقاطع غیر هم سطح قدس، بلوار ۴۵ متری پردیس و پل رو به روی خور شیلات (شهدای نایبند)، ساختمان منطقه یک، بلوار ساحلی، سالن ورزشی یاسمین، فاز اول و دوم بلوار ساحلی شرقی، تقاطع غیر هم سطح پیامبر اعظم، تقاطع مهرگان، کتابخانه پارک دباغیان، ساختمان معاونت‌های شهرداری، زیرسازی و آسفالت منطقه یک و دو، کانال دفع آب میدان ۱۲ فروردین، از جمله این پروژه‌ها است که بسیاری از آن‌ها قبل از پایان سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسند.

بازماندگان افزود: در خصوص نقاط آبگیر در دو ماه گذشته در هر منطقه ۳ تا ۴ نقطه بحرانی را رصد کرده و نقشه‌هایی نیز تهیه شد و به مناطق ارسال کردیم، بررسی نقاط آبگیر در بلوار ناصر، خور کشاورز، خیابان دانشمند، محدوده اقواف، محله مینابی ها، انتهای آزادگان و … انجام شده و در مرحله مناقصه و اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در زمان ورود پیمانکاران پروژه بازار بزرگ بندرعباس، بازاریان با ما همکاری نکردند و اجازه ورود ندادند این قرارداد مشمول ماده ۴۸ و در جلسه‌ای موضوع کل بازار مطرح شد که اگر بازاریان آمادگی همکاری داشته باشند، می‌توانیم در خصوص جذب سرمایه گذار اقداماتی انجام دهیم.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در مناطق هیچ مناقصه محدودی انجام نمی‌دهیم و همه مناقصات عمومی است هیچ پروژه‌ای را نیز بدون مناقصه شروع نخواهیم کرد.

وی افزود: باید پروژه‌هایی که آغاز شده اند به پایان برسانیم و همه دستگاه‌های مربوطه باید با ما همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 445541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.