سکونت حدود یک‌سوم جمعیت بجنورد در محلات کم‌برخوردار

شهردار بجنورد گفت: این شهر یکی از معدود شهرهای مراکز استان کشور است که بالغ بر یک سوم جمعیت آن در محلات کم برخوردار ساکن هستند.

به گزارش ایمنا، هادی زارعی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مدیریت شهری بجنورد توجه به محلات کم برخوردار شهری و توزیع عادلانه خدمات در این مناطق است.

وی افزود: شهر بجنورد یکی از معدود شهرهای مراکز استان کشور است که بالغ بر یک سوم جمعیت آن در محلات کم برخوردار ساکن هستند.

شهردار بجنورد گفت: در پنج ماه گذشته، شهرداری به منظور تقویت خدمات در این محلات برنامه‌های متنوعی را اجرا کرده است.

زارعی ادامه داد: طرح خدماتی "هر هفته یک محله" با اعزام اکیپ‌های خدمات شهری در این محلات کار نظافت، شست و شو و لایروبی کانال‌ها و نخاله برداری را برعهده دارند.

وی عنوان کرد: مشارکت با دفاتر تسهیل گری که در این محلات فعالیت دارند نیز دیگر اقدامی است که شهرداری به انجام می‌رساند تا بخشی از دغدغه ساکنین این محلات را رفع کند.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: ارائه خدمات عمرانی شامل زیرسازی و آسفالت، لکه گیری و مرمت معابر نیز در برنامه زمان بندی شده معاونت فنی و امور زیربنایی در پنج ماه گذشته در محلات مختلف شهری ازجمله جوادیه، صادقیه، ناظرآباد، احمد آباد و شهرک امام و تصفیه خانه و باقرخان در دستور کار قرار گرفته که بی شک شهروندان شاهد این فعالیت‌ها در محل سکونتشان هستند.

کد خبر 445539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.