شمسایی: جام حذفی فوتسال کاربردی نیست

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: اگر قهرمان مسابقات حذفی فوتسال می‌توانست در یک تورنمنت شرکت کند جذاب بود، اما الان تنها اسم جام دارد و به جز هزینه و مصدومیت چیزی برای باشگاه‌ها ندارد. با وجود شیوع ویروس کرونا همه چیز تحت الشعاع قرار گرفته که بخواهیم رقابتی دیگر به آن اضافه کنیم بدتر می‌شود.

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با کنسل شدن جام حذفی فوتسال، اظهار کرد: وقتی جام حذفی در کشورهای دیگر برگزار می‌شود، قهرمان این جام به تورنمنت‌هایی مثل مسابقات آسیایی یا اروپا می‌رود و فرآیند دارد، اما در ایران هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و مانند بازی دوستانه است که برگزار نشدن آن تأثیری ندارد. جام حذفی فوتسال نسبت به تفکر من کاربرد ندارد پس نبود آن من را اذیت نمی‌کند.

وی ادامه داد: زمانی که بدون هدف به سمت چیزی بروی کاربردی نیست، اگر قهرمان مسابقات حذفی فوتسال می‌توانست در یک تورنمنت شرکت کند جذاب بود، اما الان تنها اسم جام دارد و به جز هزینه و مصدومیت چیزی برای باشگاه‌ها ندارد. با وجود ویروس کرونا همه چیز تحت الشعاع قرار گرفته که بخواهیم رقابتی دیگر به آن اضافه کنیم بدتر می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه تمرینات تیم از یکشنبه _۲۳ شهریور ماه_ آغاز شده است، تصریح کرد: تمرینات را هر روزه حتی در روزهای جمعه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار کردیم، بازیکنانم روزهای دشواری را می‌گذرانند و شرایط سخت را درک می‌کنند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

شمسایی اضافه کرد: مبلغ قرارداد بازیکنان در گیتی‌پسند حرفه‌ای است پس آنها هم حرفه‌ای تمرین می‌کنند و از روزی که قرارداد امضا کردیم با باشگاه در یک مسیر پیش می‌رویم. مسیر سختی پیش‌رو داریم، به دنبال چالش هستیم که برای رسیدن به هدف تلاش می‌کنیم و همه اعضای تیم به این باور رسیدند که می‌توانیم موفق شویم.

وی در خصوص افرادی که در ورزش هزینه می‌کنند، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی که وجود دارد باید از افرادی که از جیب خود برای ورزش اصفهان هزینه می‌کنند تشکر کرد.

کد خبر 445528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.