۲۷ جلد سند مالکیت موقوفات شهرضا صادر شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷ جلد سند مالکیت موقوفات شهرستان شهرضا به نام اوقاف صادر شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرهاد عرب با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه سازمان اوقاف و امور خیریه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تعیین تکلیف زمین‌ها و اراضی موقوفه در شهرضا نیز در دستور مار قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون با پیگیری‌های صورت گرفته ۲۷ جلد سند مالکیت موقوفات و مساجد شهرستان شهرضا دریافت و به دیگر رقبات اتصال داده شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا با اشاره به اسناد شاخص دریافت شده در این زمینه، تصریح کرد: شش دانگ عرصه و اعیان فضای سبز پارک امامزادگان محمد و ابراهیم روستای زیارتگاه به مساحت هفت هزار و ۷۹۱ متر مربع با ارزش ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از جمله این اسناد بوده است.

وی دریافت سند شش دانگ عرصه و اعیان فضای سبز و پارک امامزاده عبدالرحیم روستای بوان به مساحت یک هزار و ۱۵۶ متر را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه اعلام کرد و ادامه داد: ارزش تقریبی این سند نیز یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

عرب دریافت سند شش دانگ کتابخانه اسفرجان از موقوفه رجبعلی کفاش را نیز از دیگر دستاوردهای این اداره در سال جاری دانست و افزود: این موقوفه نیز دارای یک هزار و ۹۲ متر مربع است که ارزش ریالی آن یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت: اقدامات مورد نیاز برای دریافت ۱۵ سند مالکیت جدید نیز در دستور کار است که در مرحله صدور سند مالکیت قرار دارد.

کد خبر 445526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.