فدراسیون پرورش اندام در مورد فعالیت های غیرقانونی هشدار داد

سرپرست دبیری فدراسیون پرورش اندام گفت: با اعزام خارجی بدون هماهنگی برخورد می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسن کرباسی اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت شرکت در هرگونه دوره، سمینار و آزمون درحوزه بدنسازی فقط از طریق سایت رسمی فدراسیون به آدرس WWW.iranbbf.ir اقدام به ثبت نام کنند. به اطلاع جامعه بزرگ بدنسازی و پرورش اندام با صراحت می‌رساند که تنها ثبت‌نام‌های که از طریق لینک‌های اعلام شده در سایت مذکور وجاهت قانونی خواهد داشت.

وی ادامه داد: برخی مؤسسات و افراد با سو استفاده از نام و لوگوی فدراسیون در سطح گسترده با فرصت طلبی و عدم اطلاع مردم در حال ثبت نام در دوره‌های مربیگری هستند که این گونه اقدامات به هیچ وجه مورد تأیید فدراسیون نبوده و ارتباطی با فعالیت‌های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ندارد.

سرپرست دبیری فدراسیون پرورش اندام افزود: ضمن هشدار به این افراد باید عرض کنم ۲ شرکت در این خصوص شناسایی شده که توسط کمیته حقوقی فدراسیون نسبت به مراجعه مراجع قضائی و اعلام جرم علیه نامبردگان در دستور کار قرار گرفته و بقیه فعالان غیر قانونی نیز پس از جمع آوری مستندات به مراجع قضائی معرفی تا برخورد قانونی با آنها صورت پذیرد.

کرباسی خاطر نشان کرد: به شدت با افرادی که نسبت به تبلغات مبنی بر اعزام تیم درحوزه بدنسازی و پرورش اندام و به مسابقات خارجی بدون هماهنگی و مجوز از فدراسیون در حال فعالیت هستند، برخورد خواهیم کرد و به اطلاع جامعه بزرگ بدنسازی و پرورش اندام می‌رساند هرگونه اعزام خارجی بدون اخذ مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان غیر قانونی و مدارک آن نیز فاقد هرگونه ارزش و اعتبار است.

کد خبر 445520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.