مشکلات روستاهای آفتاب تهران ریشه در سیطره نهادهای مستقر دارد

رئیس شورای شهرستان تهران گفت: برخی از مشکلات همانند مشکلات بخش آفتاب ریشه در توسعه بی رویه و سیطره نهادهای مستقر دارد و حل این مشکلات باید در سطح کلان پیگیری و حل و فصل شود.

به گزارش ایمنا، سیدحسن رسولی در نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان تهران اظهار کرد: حوزه شورای شهرستان تهران همانند بخش‌های دیگر در کشور با مشکلاتی مواجه است و قطعاً در سه سال گذشته تلاش شده با احصا مشکلات موجود در بخش‌های سه گانه نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات همانند مشکلات بخش آفتاب ریشه در توسعه بی رویه و سیطره نهادهای مستقر دارد و حل این مشکلات باید در سطح کلان پیگیری و حل و فصل شود.

رئیس شورای شهرستان تهران درباره ضعف در ارائه خدمات به روستاهای بخش آفتاب، افزود: جمع آوری زباله در روستاهایی که عوارض پسماند آن به شهرداری پرداخت شده باید انجام شود و این موضوع پیگیری خواهد شد.

وی درباره شیوه نامه "بهینه سازی روند اجرای مفاد مجوزهای صادره در تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در حوزه حریم شهرستان تهران" گفت: ما به اجرای این شیوه نامه تاکید داریم. در این شیوه نامه به جز تغییر کاربری، به ساکنان روستا اجازه داده نسبت به حل مشکلات خود اقدام کنند.

در پایان این جلسه انتخابات هیأت رئیسه سال چهارم از دوره پنجم شورای شهرستان تهران برگزار شد. سیدحسن رسولی با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای شهرستان ابقاء شد، ابوالفضل میررفیع به عنوان نایب رئیس، کروبی به عنوان سخنگو و مرتضی الویری به عنوان منشی انتخاب شدند.

کد خبر 445515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.