۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
دستگیری ۴ آدم ربا در بیرجند

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از انهدام یک باند آدم ربایی در شهرستان بیرجند و دستگیری چهار عضو این باند خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر فرشید، اظهار کرد: فردی با مراجعه به پلیس آگاهی خراسان جنوبی، مدعی شد چندی پیش توسط سه مرد و یک زن با تهدید سلاح سرد ربوده شده است و آدم ربایان با اخذ چند فقره سفته، چک و سرقت خودروی شاکی، وی را رها کرده‌اند.

وی افزود: با دریافت گزارش از شاکی بلافاصله موضوع به صورت ویژه توسط مأموران پلیس آگاهی پیگیری شد و خودروی شاکی در یکی از خیابان‌های شهرستان بیرجند شناسایی و کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس، مأموران با اقدامات فنی و پلیسی و با بررسی سرنخ‌های موجود به یک متهم در این رابطه مشکوک شدند و نامبرده را تحت نظر قرار دادند که با هماهنگی مقام قضائی متهم احضار و دستگیر شد.

سرهنگ فرشید ادامه داد: متهم دستگیر شده که در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه‌ای بود و ارتباط خود را با این آدم‌ربایی تکذیب می‌کرد با ارائه مستندات مستدل پلیس لب به اعتراف گشود و پرده از راز این آدم ربایی برداشت.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: متهم دستگیر شده در اظهارات خود گفت که با انگیزه مالی ۳ نفر را اجیر کرده تا به دلیل اختلافات موجود با شاکی از وی اخاذی کنند و با طرح نقشه‌ای از قبل برنامه‌ریزی شده شاکی را ربوده و با اخذ چند سفته و چک وی را رها کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با شناسایی سه عضو دیگر این باند هر سه متهم در عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس دستگیر شدند، تصریح کرد: با معرفی اعضای این باند به مقام قضائی همه آنها روانه زندان شدند.

کد خبر 445507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.