حبیبی: زنده نگه‌داشتن خاطرات و رشادت‌های دفاع مقدس ضروری است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: بحث دفاع مقدس، انگیزه‌ها و پیوند دفاع مقدس با اعتقادات باید زنده نگه داشته شود، بر اساس فرمایش امام حسین (ع) زندگی اعتقاد و جهاد در راه عقیده است که مطمئناً جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بر همین مبنا بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حبیبی صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آنچه که برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس بین جوانان ضروری است، امروز در سخنان مقام معظم رهبری یادآوری شد.

وی با اشاره به تلاش رسانه ملی برای به تصویر کشیدن مجاهدت‌های دفاع مقدس افزود: تمام این تلاش‌ها تنها توانسته است بخشی از مجاهدت‌ها را به تصویر بکشد و نیاز است که در این زمینه اقدامات بیشتری بشود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: اگر در این آثار استناد به متونی شود که امروز نیز رهبر معظم انقلاب یادآور شدند قطعاً غنی و اثرگذار خواهد بود و امیدوارم هنرمندان کشورمان بتوانند در این زمینه بیش از گذشته فعالیت کنند.

وی در خصوص اقدامات برای نشر آثار دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: طبق گزارش‌هایی که ارائه شد، در سطح کشور و استان اصفهان اقدامات خوبی شده است اما قطعاً کافی نیست، به این دلیل که هنوز در بین نسل جوان ما خلأهایی احساس می‌شود و این قشر با بعضی مسائل مرتبط با دفاع مقدس آشنا نیستند.

حبیبی با تاکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن خاطرات و رشادت‌های دفاع مقدس گفت: بحث دفاع مقدس، انگیزه‌ها و پیوند دفاع مقدس با اعتقادات باید زنده نگه داشته شود، بر اساس فرمایش امام حسین (ع) زندگی اعتقاد و جهاد در راه عقیده است که مطمئناً جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بر همین مبنا بوده است.

کد خبر 445493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.